چهار جوان سرباز که پول‌های جهانگرد انگلیسی را دزدیده بودند، پس از دستگیری سرقت را به گردن یکدیگر انداختند.
کد خبر: ۲۸۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷ 21 August 2016
بیست و ششم مرداد امسال یک تبعه انگلیسی همراه مترجم خود به گشت پلیس تهران مراجعه کرده و پسر جوان را تحویل آنها داده و مدعی شدند او سارق است.

مرد مترجم به پلیس گفت: من و این جهانگرد انگلیسی برای تفریح به بوستان لاله رفته بودیم. او در آنجا ماند و من سراغ خودروی کرایه‌ای رفتم. هنگام بازگشت متوجه سروصدا شدم. سراسیمه خود را به او رساندم و دیدم چهار جوان کچل راه او را سد کرده و با تهدید چاقو، کیفش را دزدیده و او را روی چمن انداختند و متواری شدند. دزدها را تعقیب و یکی از آنها را دستگیر کردم.

پسر جوان به کلانتری منتقل شد و به پلیس گفت: من و دوستانم در بوستان لاله بودیم. آنها که فرار کردند به این سرقت دست زدند و من بی‌گناهم. او برای تحقیقات به پایگاه سوم آگاهی تهران منتقل و در ادامه تحقیقات معلوم شد سه نفر دیگر در پادگان هستند.

سه نفر از متهمان روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شده و گفتند که هم‌خدمتی‌شان دروغ می‌گوید. آن روز آنها با گرفتن مرخصی از پادگان خارج شده بودند، اما دوستشان که سابقه اعتیاد و فرار از پادگان را دارد، نزد آنها آمده و دست به سرقت زد. او 250 هزار تومان به ما داد تا برایش در پادگان نگه داریم تا روز بعد آن را تحویل بگیرد و به عروسی برود. ما ترسیدیم و پول را به فرماندهمان دادیم. او حتی با شیشه شکسته‌ای که در دست داشت، می‌خواست مرد جهانگرد را زخمی کند که ما نگذاشتیم.
برچسب ها: اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار