در این تصادف سه عضو یک خانواده افغانی شامل پدر ۳۵ساله و مادر ۳۰ ساله به همراه دختر هشت ساله خانواده سوار بر موتور با یک خودروی سواری برخورد کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 22 August 2016
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: تصادف یک دستگاه موتور با خودروی سواری و پس از آن خودروی خاور در جاده کمال آباد – خاکعلی موجب مرگ سه عضو یک خانواده افغانی شد.

به گزارش ایسنا، پیمان نامدار رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اظهار کرد: ساعت ۲۳:۲۶ چهارشنبه شب طی تماسی با مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان البرز یک مورد تصادف موتور و سواری در جاده خاکعلی - کمال آباد ورودی روستای حسن آباد اعلام شد که  با اخذ شرح حال صحیح و مشخص شدن تعداد سه مصدوم در این حادثه به سرعت آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس خاکعلی و لیا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه مشخص شد در این تصادف سه عضو یک خانواده افغانی شامل پدر ۳۵ساله و مادر ۳۰ ساله به همراه دختر هشت ساله خانواده سوار بر موتور با یک خودروی سواری برخورد کرده‌اند.

نامدار خاطرنشان کرد: متأسفانه مصدومان حادثه بلافاصله بعد از سقوط موتور توسط یک دستگاه خاور زیر گرفته شدند و راننده خودروی سواری هم بعد از حادثه از صحنه گریخته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ادامه داد: مادر خانواده در لحظه زیر گرفته شدن جان خود را از دست داده بود و ۲ مصدوم دیگر به شدت آسیب دیده بودند که قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند.

وی اضافه کرد: با رسیدن تیم‌های تکنیسین اورژانس عملیات احیاء بر روی پدر و دختر خانواده آغاز شد اما با وجود تلاش چهار تکنسین اعزامی، این عملیات به نجات آنها منجر نشدو هر سه عضو خانواده در این حادثه جان خود را ازدست دادند.

نامدار در پایان گفت: موتورسواران با رعایت قانون، استفاده از کلاه ایمنی و ظرفیت صحیح موتور و همچنین مراقبت از سلامت چراغ‌های عقب و جلوی موتور هنگام تردد در جاده‌ها اقدام به استفاده از این وسیله کنند.

به گزارش ایسنا این خانواده از افاغنه ساکن در شهرستان آبیک بوده‌اند و همچنین گفته شده است راننده سواری با مراجعه به کلانتری خود را معرفی نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار