تابناک زنجان گزارش می دهد;
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به تفاهم صورت گرفته با آستان قدس رضوی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته زمینه اختصاص اعتبار از طریق آستان قدس رضوی با هدف محرمیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان زنجان فراهم شده است.
کد خبر: ۲۷۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 18 August 2016
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با : یکی از رویکردهای بسیج سازندگی پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی افراد به منظور توسعه مشاغل خرد است اما آنچه که بیش از هر چیز اهمیت دارد بحث فرهنگ‌سازی و نهادیه کردن روحیه کار و تلاش است.

فرهاد امندی افزود: فعال‌سازی روستاها در حوزه اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال‌های زودبازده یکی از مهمترین اولویت های سازمان بسیج سازندگی است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با هماهنگی نهادهای مربوطه فرآیند صدور مجوزهای اداره‌ها و نهادها برای توسعه اشتغالزایی را تسهیل کنیم.

امندی با اشاره به اولویت اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی برای قطب‌بندی صنایع تبدیلی کوچک و زودبازده امروز در دستور کار نهادهای مسئول قرار دارد تا با توجه به آن تولیدکنندگان با فرآوری محصولات بتوانند تولیدات خود را در بازهای هدف به فروش برسانند.

وی  تاکید کرد: بطور مثال امروزه طارم به عنوان قطب تولید و فرآوری زیتون شناخته می شود و شهرستان ماهنشان نیز با دارا بودن بیش از 800 استخر پرورش ماهی به عنوان قطب پرورش ماهی استان شناخته می شود.

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت های گروه های جهادی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 60 گروه جهادی استان شناسنامه‌دار شدند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در پایان با تاکید بر تفاهم منعقد شده با آستان قدس رضوی گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته زمینه اختصاص اعتبار از طریق آستان قدس رضوی با هدف محرمیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان زنجان فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار