تابناک زنجان گزارش می دهد;
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به افزایش قیمت مرغ طی روز جاری گفت: امروز قیمت مرغ گرم با افزایش 80 تومانی به 6 هزار و 930 تومان برای مصرف‌کنندگان رسید.
کد خبر: ۲۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 17 August 2016
امروزه خوب یا بد مرغ به عنوان یکی از منابع اصلی تغذیه هموطنان ما شناخته می شود و کمتر خانواده ای را می توان یافت که در سبد تغذیه آنها مرغ یا فراورده های گوشتی آن یافت نشود.

اما با این حال  بازار مرغ استان زنجان مدتی است که دچار تلاطم می باشد و ثبات آن از دست رفته است بطوری که در ماههای اخیر قیمت آن بارها دچار کاهش و افزایش نامتعارف شده است.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به این مساله گفت: متاسفانه جوجه‌ریزی و نوسانات دمایی این روزها قیمت مرغ را غیر قابل پیش‌بینی کرده است.

سید ناصر رمضانلو  افزود: طی دو ماه قبل قیمت مرغ به 8 هزار و 450 تومان رسیده بود اما در پی این افزایش قیمت مرغ منجمد در بازار توزیع و همچنین جوجه‌‎ریزی بیشتر انجام شد و پس از آن رفته رفته قیمت مرغ کاهش یافت.

وی ادامه داد: کاهش قیمت مرغ ادامه داشت تا جایی که در اوایل هفته جاری به 6 هزار و 850 تومان در کیلو رسید که در نتیجه این کاهش قیمت توزیع مرغ گرم کاهش یافته بود، اما در روزهای قبل به روال عادی خود برگشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز قیمت مرغ گرم با افزایش 80 تومانی به 6 هزار و 930 تومان برای مصرف‌کنندگان رسید.

لازم به ذکر است که در راستای ثبیت و تعدیل بازار مرغ استان یک هزار تن مرغ منجمد به قیمت 5 هزار و 400 تومان در بازار توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار