رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: متاسفانه لایحه ارائه شده توسط دولت به مجلس در مورد واریز درآمدهای شهرداری به خزانه و توزیع مجدد آن توسط استانداری‌ها فلسفه وجود شوراها را زیر سؤال می‌برد.
کد خبر: ۲۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 17 August 2016
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اعتراض شوراهای عالی استان‌ها به اقدامات انجام شده برای تضعیف جایگاه شوراها خصوصا در طی چند سال اخیر اظهار داشت: متاسفانه سیاست تضعیف شوراها در حالی پیگیری می شود که باید جایگاه شوراها تقویت شود.

سعید امیدی افزود: متاسفانه لایحه ارائه شده توسط دولت به مجلس در مورد واریز درآمدهای شهرداری به خزانه و توزیع مجدد آن توسط استانداری‌ها فلسفه وجود شوراها را زیر سؤال می‌برد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که لایحه لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار  گرفت و با وجود عنوان خوب لایحه، مشکلات قابل توجهی در متن آن وجود دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر درآمد ۱۵۰ میلیارد تومانی شهرداری زنجان طی سال گفت : ۵۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۳۳ درصد از این درآمدها از محل مالیات ارزش افزوده تامین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر توجه به محیط زیست و سلامت و استفاده از تکنولوژی نوین با هدف کمک به شهرداری را از دیگر موارد مطرح شده در گردهمایی شورای عالی استان‌ها در زنجان اعلام و تاکید کرد: در این گردهمایی کمک دولت به توسعه حمل و نقل عمومی و احداث کمربند سبز هم مورد توجه قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار