تابناک زنجان گزارش می دهد;
مهسا جاور، بانوی ورزشکار زنجانی با قرار گرفتن در جایگاه سوم مسابقات رویینگ تک‌نفره، از صعود به مرحله بعدی مسابقات المپیک ریو 2016 بازماند.
کد خبر: ۲۷۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶ 10 August 2016
برای نخستین بار در تاریخ المپیک یکی ورزشکار زن زنجانی موفق شد تا با کسب سهمیه این مسابقات جهت رقابت با برترین های جهان عازم برزیل شود.

البته مهسا جاور در مرحله مقدماتی رقابت‌های رویینگ تک‌نفره و با ثبت رکورد 8 دقیقه و 6 ثانیه و 57 صدم‌ثانیه در جایگاه سوم این مرحله ایستاد و در نتیجه قادر به ادامه رقابتها نشد ، ولی صعود این ورزشکار خوش آتیه زنجانی به  رقابت های المپیک به تنهایی باعث افتخار تمام اهالی استان زنجان و کشور است و طبعا در آینده وی این فرصت را دارد تا با آمادگی بیشتری به مراحل بالای رقابتهای المپیک صعود کند.

اما آنچه در اینجا داری اهمیت است توجه به این مساله است که در رشته مورد رقابت مهسا جاور وجود امکانات زیرساختی مناسب برای تمرین ورزشکار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید بپذیریم که این ورزشکار بدون امکانات مناسب و استاندارد توانست برای کشورمان جوار حضور در المپیک را کسب نماید.

در این رابطه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره عدم حمایت برخی نهادها و مسئولان از ورزشکاران اظهار داشت: ورزشکاران زنجانی در حال حاضر با کمترین امکانات بهترین مدال‌ها را برای استان کسب می‌‌کنند.

ارسلان حسینی افزود: ما برای تامین مکان تمرین خانم مهسا جاور با مشکل مواجه بودیم و برای تمرین در سد گاوازنگ چندین بار با نهادهای متولی مکاتبه انجام دادیم اما تقریبا مسئولان استانی در این باره همکاری خوبی با ورزش و جوانان نداشتند.


با این اوصاف می توان اذعان داشت که بسیاری از مسئولین نه تنها کمکی به توسعه ورزش استان نمی کنند بلکه تنها در بحظه بدرقه و در مقابل دوربین های خبرنگاران است که از ورزش و ضرورت توسعه آن سخن می گویند.

حال باید دید این قهرمانان پرتلاش اما محروم استان زنجان با همت بالای خود و با وجود تمام کاستی ها و محرومیتها در المپیک 2020 چه خواهند کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار