امام جمعه ابهر:
امام جمعه ابهر با اشاره به اهمیت بالای رسالت خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاران باید با رعایت اصول اطلاع‌رسانی به حفظ مخاطب کمک کنند.
کد خبر: ۲۷۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 05 August 2016
امام جمعه ابهر با اشاره به رسالت خطیر اهل رسانه و خبر اظهار داشت:  خبرنگاران رابط بین مردم و مسؤولان هستند از طریق انتقال درد و دل مردم به مسئولان زمینه رفع مشکلات را فراهم می کنند.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: این عمل در حالی انجام می‌شود که اکثریت جامعه توجهی به امور ندارند و به کار خود مشغول هستند.

وی  ادامه داد: اگر اطلاع رسانی اصحاب رسانه بر اساس اصول تعریف شده از جمله درست، روشن و جامع انجام نگیرد یقینا پایگاه های اطلاع رسانی به مرور مخاطبان خود را از دست خواهند داد.

امام جمعه ابهر  با تاکید بر ویژگی های اصحاب رسانه اظهار داشت: حفظ استقلال و امنیت کشور از ویژگی‌های انسان با غیرت است و این غیرت همان مسئله انقلابی بودن در فرهنگ ما است که البته بسته به مصالح ملی و وابستگی به منابع مالی و قدرت دارد.

وی  در ادامه انقلاب بودن در ارگانی مانند قوه قضائیه مقابله با انواع مفاسد اخلاق اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، امنیتی اعلام کرد و گفت: قوه قضائیه بدون توجه به منبع فساد که ممکن است در داخل خود این ارگان باشد با اقدام انقلابی گره‌ها را باز کند نه اینکه مشکلات مردم را افزایش دهد.

امام جمعه ابهر انقلابی بودن دولتمردان را پایبندی به آرمان‌های نظام و شهدا دانست و ادامه داد: تبعیت پذیری از ولایت فقیه و داشتن اخلاص در عمل و همچنین رعایت امانت در بیت‌المال از دیگر ویژگی‌های داشتن روحیه انقلابی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار