تابناک زنجان از جدیدترین حاشیه اقتصادی استان زنجان گزارش می دهد;
شرکت ایران ترانسفو به عنوان یکی از ارزشمندترین شرکت‌های تولیدی استان زنجان پس از بیش از پنجاه سال فعالیت مداوم در حالی به سوی تعطیلی و انحلال گام بر می دارد که شنیده ها از ماجراهای پشت پرده ای در جریان واگذاری این شرکت خبر می دهد.
کد خبر: ۲۶۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 30 July 2016
سالهاست که شرکت ایران ترانسفو به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ترانسفورماتور تحت لیسانس شرکت زیمنس آلمان در خاورمیانه با 4 هزار کارگر فعالیت می کند.

سابقه فعالیت ایران ترانسفو به بیش از 50 سال قبل باز می گردد اما  تجمع و اعتراض کارگران این شرکت در واکنش به شبهات ایجاد شده در روزهای اخیر موجب شد تا این شرکت و اخبار مرتبط با آن به صدر اخبار اقتصادی استان کشیده شود.

متاسفانه این اعتراض‌ها پس از آن آغاز شد که در سال گذشته به پس خصوصی‌سازی این واحد صنعتی  حدود 30 درصد از سهام این شرکت پر سابقه به صورت اقساطی به یک فرد خاص واگذار شد و پس از آن شایعات متعددی مبنی بر کوچک‌سازی شرکت، فروش اموال آن، قطع بیمه تکمیلی کارگران و دها مورد دیگر مطرح شد که مسائل موجب حساس شدن کارکنان این واحد صنعتی شده است.

این اعتراضات که در شبکه های اجتماعی نیز ظهور و بروز گسترده ای داشت که در پی حساسیت های ایجاد شده موجب شد تا نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی وادار به ورود به این حاشیه جدید اقتصاد استان شوند.

متاسفانه شنیده ها و برخی نقل قول ها از مدیران و مسئولین استان حکایت از وجود برخی مسائل پنهان در ماجرای واگذاری این شرکت عظیم اقتصادی دارد لذا باید منتظر بود تا نتایج دقیق بررسی های نهاد های اطلاعاتی و قضایی استان در مورد این شرکت و حاشیه های آن اعلام گردد.

دیدگاهها و نظرات خود را در مورد این شرکت و حواشی آن می توانید جهت انتشار در تابناک زنجان با ما به اشتراک بگذارید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
امروز دهم مرداد ماه سال 95 مدیران ارشد شرکت با بستن درب های شرکت از ورود 4000 هزار نفر پرسنل جلوگیری کردن به بهانه تعطعیات تابستانی اما پرسنل درمقابل ساختمان اداری به نحصن نشستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
امروز 13مردادباتوجه به تعطیل کردن شرکت کارگران در شرکت حاضر شده ونحصن کردن قراراست روز پنجشنبه وجمعه هم در شرکت تحصن کنندمتاسفانه رئیس ونایب رئیس شورای کارگران با حکم قضایی به نیروی انتظامی فرا خوانده شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
واقعا متاسفم، شرکتی که بزرگترین تولیدکننده انواع ترانس در خاورمیانه میباشد،به چنین روزی بیایید،،،،،مسولین استانی کجا تشریف دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
واقعا عجب مسئولینی داریم عوض اینکه شرکت جدید بنا کنند تا معضل بیکاری کمی حل شود شرکتهای باسابقه هم اینجوری میفروشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار