4 سرباز وقتی خدمتشان خاتمه یافت باندی برای زورگیری های مخوف تشکیل دادند
کد خبر: ۲۶۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶ 29 July 2016

ساعت 12 بامداد 21 اسفند ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری 135 آزادی از گرفتار شدن در دام زورگیران مسافرنما خبر داد.


بدین ترتیب بازپرس رسولی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا تیمی از مامورن پایگاه پنجم برای دستگیری این دزدان وارد عمل شوند.


مرد ملباخته در این مرحله به ماموران گفت: ساعت 9 شب برای رفتن به خانه ام در میدان آزادی منتظر تاکسی بودم که خودروی پراید نقره ای رنگی با 2 سرنشین جلوی پایم توقف کرد و پس از سوار شدن در آن کمی جلوتر نیز 2 مسافر مرد در صندلی عقب کنار من نشستند و هنوز لحظاتی نگذشته بود که مرد راننده و 3 مرد با زبان محلی شروع به صحبت کردند و سپس یکی از آنها چاقویی را پهلویم گذاشت و خواست تا گوشی موبایل و پولهایم را در اختیارشان قرار دهم.


وی افزود: زورگیران با گرفتن پول و گوشی موبایلم مرا به باد کتک گرفتند و خواستند تا کارت بانکی و رمز آن را در اختیارشان قرار دهم چاره ای جز تسلیم نداشتم آنها پس از خالی کردن حسابم مرا در جاده ایران خودرو رها کردند.

 


کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که طعمه های زیادی در باند این زورگیران مسافر کش گرفتار شده اند و تجسس ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت تا اینکه با ردزنی یکی از گوشی های سرقتی در یافت آباد مرد جوانی که از این گوشی سرقتی استفاده می کرد دستگیر شد.


مرد جوان که از سرقتی بودن گوشی اش بی اطلاع بود به ماموران گفت: از یک آشنا پول طلب داشتم که وی در ازای بدهکاری اش این گوشی را در اختیارم قرار داد.


همین کافی بود تا این مرد بدهکار از سوی ماموران دستگیر شود و وی در تحقیقات ادعا کرد که گوشی را از یک دستفروش خریده است .
ماموران داستان دروغ این مرد را نپذیرفتند تا اینکه وی در حالیکه در بازداشتگاه پلیس بود بعد از چند روز سکوتش را شکست و مخفیگاه فروشنده گوشی را در منطقه قلعه حسن خان لو داد.


این دزدکه مهدی نام دارد ابتدا سعی کرد با داستانسرایی خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار لب به اعتراف گشود.


مهدی به ماموران گفت: چندی پیش یکی از دوستان دوران خدمت سربازی ام که بیشتر از همه نگهبان خوابگاه سربازان بودیم با من تماس گرفت و وقتی فهمید بیکار هستم ادعا کرد که همراه 2 تن دیگر از هم خدمتی ها یمان کاری را شروع کرده اند ، من نیز با شنیدن این حرفها تصمیم گرفتم با آنها کار کنم اما نمی دانستم دزدی می کنند.


روز نخست برای دیدن هم خدمتی هایم با آنها قرار گذاشتم و چون همشهری بودیم شروع به صحبت با زبان محلی کردیم که در مسیر یک مرد را به عنوان مسافر سوار بر خودرو شد که ناگهان دیدم دوستانم چاقو به دست با تهدید از مرد مسافر دزدی کردند و پس از رها کردن وی گوشی سرقتی اش را به عنوان حق السکوت در اختیار من قرار دادند.


خبر فارسی: بدین ترتیب مهدی 19 ساله مخفیگاه دیگر همدستانش را در غرب پایتخت لو داد و ماموران اواخر تیرماه در عملیاتی غافلگیرانه 3 زورگیر جوان را دستگیر کردند و در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که همگی آنها سابقه دار هستند.


بنا به این گزارش، بازپرس رسولی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا دیگر جرائم و طعمه های این باند شناسایی شود.

برچسب ها: زورگیری ، قتل ، تجاوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار