وزارت اطلاعات در پیامی ضمن تقدیر از ملت ایران بابت قدردانی آنان از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دستگیری تیم تروریستی داعش و پخش مستند «در عمق ناکامی»، اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با گستراندن چتر اطلاعاتی ضربه‌های سنگین را به دشمنان وارد خواهند کرد.
کد خبر: ۲۶۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 27 July 2016
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، این وزارتخانه با صدور پیامی ضمن تقدیر از ملت شریف ایران بابت قدردانی آنان از سربازان گمنام امام زمان برای دستگیری تیم تروریستی گروهک داعش و پخش فیلم مستند «در عمق ناکامی»، اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با گستراندن چتر اطلاعاتی و چشمانی همیشه بیدار در سراسر کشور و با همکاری شهروندان فهیم کشورمان، ضربه های سنگین را به دشمنان وارد خواهند کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: به دنبال دستگیری تیم تروریستی گروهک داعش و پخش فیلم مستند «در عمق ناکامی» در خصوص معرفی برخی از اقدامات تروریستی آن‌ها، شمار زیادی از مردم قدرشناس کشور و بسیاری از مسئولین لشگری و کشوری در تماس های تلفنی متعدد با مسئولین وزارت اطلاعات و نیز دفاتر ستاد خبری این وزارتخانه در سراسر کشور، مراتب قدردانی خود را از مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تامین امنیت کشور و مقابله با گروه های تروریستی تکفیری اعلام کرده و از فرزندان خود به خاطر اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع در راستای امنیت تشکر نموده اند.

در ادامه این پیام آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز ضمن تقدیر و تشکر از ملت شریف ایران، با توکل بر خدای متعال و ائمه اطهار علیهم السلام و امام عصر (عج) تمام تلاش خود را برای شناسایی و کنترل مخلان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار داده و با گستراندن چتر اطلاعاتی و چشمانی همیشه بیدار در سراسر کشور و با همکاری شهروندان فهیم کشورمان، ضربه های سنگین را به دشمنان وارد خواهند کرد.

وزارت اطلاعات در پایان پیام خود آورده است : امید است این مجاهدت های خاموش مرضی رضای حق تعالی قرار گیرد و همیشه، لبخند رضایت مردم را در پی داشته باشد ان شالله.
برچسب ها: وزارت اطلاعات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدرضاقاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن تشکر وقدردانی از زحمات بی شائبه وشبانه روزی این سربازان گمنام، آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون رابرای ایشان از درگاه ایزد منان آرزومندم. ان شاالله
محمد حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
امام زمان نگهدارتان باشر واقعا گمنامید قلب همیشه بیدار ملت دوستتان داریم برای این همه قدرت وامانتداری وامنیت کشور خانگهدارتان
پاسخ ها
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
سربازان آقا دوستتون دارم
اردشیر
|
United States
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
خداوند نگهدارنده شماست من تاآخرین قطره خونم درراه کشورم وشما هستم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار