مرد جنایتکار که دوستش را قربانی رابطه شیطانی کرده بود، همراه دو قاچاقچی دیروز در زندان رشت اعدام شدند.
کد خبر: ۲۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 26 July 2016
نوزدهم خرداد سال 90 مرد 31 ساله‌ای در شهر رشت ناپدید شد و خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی موضوع را گزارش دادند.

ماموران ابتدا به تحقیق از همسر وی پرداختند که او مدعی شد شوهرش به نام حامد از شب گذشته همراه دوست خود به نام احمد با خودروی پراید مشکی از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد خودروی پراید حامد در یکی از محله‌های رشت در حالی کشف شد که دستنوشته‌ای در آن قرار داشت که روی آن نوشته شده بود، برای یافتن وی جست‌وجو نکنید، یک هفته دیگر جسد او را در سد منجیل پیدا خواهید کرد. با کشف این دستنوشته مرموز، ماموران همچنان به جست‌وجوهایشان ادامه دادند تا این‌که جسد وی در حالی که آثار جراحت روی بدنش دیده می‌شد در سد منجیل کشف شد. در ادامه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد همسر مقتول با دوست شوهرش دوستی پنهانی دارد. بنابراین همسر مقتول بازداشت شد و اعتراف کرد که با دوست شوهرش رابطه داشته و چون شوهرش سد راهشان بوده به این جنایت دست زده‌اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که این زن، ابتدا شوهرش را با خوراندن قرص خواب‌آور بیهوش کرده و سپس با میله آهنین آن مرد چند ضربه به سرش زده و باعث مرگ شوهرش شده است. بعد شبانه جسد را داخل سد منجیل انداخته‌اند و داخل خودروی مقتول هم دستنوشته را گذاشته بودند. با اعتراف این زن، عامل جنایت هم دستگیر شد.

متهمان شهریور سال 91 در دادگاه کیفری استان گیلان محاکمه و عامل جنایت به قصاص و زن خیانتکار به حبس محکوم شدند. احکام صادره در شعبه 15 دیوان عالی کشور تائید و به واحد اجرای احکام دادسرای رشت ارسال شد. سرانجام با گذشت پنج سال از وقوع این جنایت، مرد اعدامی سحرگاه شنبه در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شد.

همچنین دیروز دو قاچاقچی 32 و 40ساله هم به اتهام حمل 659 گرم شیشه و 965 گرم هروئین اعدام شدند. درخواست عفو این دو اعدامی در کمیسیون عفو و بخشودگی رد شده و آنها به دار مجازات آویخته شدند.
برچسب ها: اعدام ، قتل ، تجاوز ، مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار