معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال 430 اثر به دومین جشنواره مطبوعات زنجان خبر داد و گفت: داوری آثار از فردا آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 25 July 2016
ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی اخبار دو سال است که دومین جشنواره مطبوعات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره مطبوعات زنجان در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می‌‎شود، تصریح کرد: بخش اصلی شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (شامل خبری، غیرخبری)، خبر، گزارش (خبری، تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب و طراح و کاریکاتور و بخش موضوعی نیز شامل مباحثی از جمله اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت، حجاب و عفاف، آب و محیط زیست و خانواده و سبک زندگی است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال به جشنواره از یکم تیرماه تا سی‌ام این ماه بود، گفت: طبق آمار گرفته شده 430 اثر از رسانه‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

قاسمی با اشاره به حضور 85 خبرنگار در دومین جشنواره مطبوعات زنجان گفت: پرینت آثار گرفته شده و از فردا داوری آثار ارسالی توسط هیأت داوران جشنواره شامل و محمد مهدی فرقانی، فریدون صدیقی و لیلا رستگار آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت اتمام داوری، مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره، همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به نحوه انتخاب نفرات برتر جشنواره گفت: در بخش‌هایی که تعداد نفرات شرکت‌کننده بیش از 15 نفر باشد، نفرات اول، دوم و سوم انتخاب، در بخش‌هایی که در بخش‌های دارای ١٠ تا ١٥ نفر شرکت‌کننده نفرات اول و دوم و بخش‌هایی که بین ٥ تا ١٠نفر شرکت‌کننده دارد، یک نفر به عنوان نفر برتر انتخاب خواهد شد.

به گزارش فارس، بر اساس فراخوان منتشر شده جایزه نفر برتر در هر بخش از این جشنواره تندیس، لوح تقدیر و 7 میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و 5 میلیون ریال و به نفر سوم نیز لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار