معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان:
معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: دوستداران انقلاب و نظام همگی بسیجی هستند و ما در این راستا علاقه‌مند به همکاری با دستگاه‌های مختلف استان هستیم.
کد خبر: ۲۶۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 25 July 2016
نوید کمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه و امر به معروف اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح کشور جشنواره رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد اثرسنجی فعالیت‌های رسانه‌ای در راستای ترویج مصادیق معروف در سطوح اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و برخورد با منکرات رایج در این عرصه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر بر خلاف جشنواره‌های رسانه‌ای رایج در کشور، آثار رسانه‌ای را بر اساس شاخصهای خبری امتیاز دهی و رتبه‌بندی نمی‌کند و بیشتر به دنبال شناسایی آثار و فعالیت‌های رسانه‌ای تاثیرگذار در حوزه ترویج مصادیق معروفات و رفع مصادیق منکرات در جامعه است.

معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان عنوان کرد: فعالان رسانه برای شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های سازمان بسیج رسانه استان زنجان به آدرس zanjanfestival.ir فرم ثبت آثار را از محل مربوطه دریافت کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان پس از تکمیل فرم که با محوریت تجربیات فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه امر به معروف است، در این جشنواره شرکت کنند.

کمالی با اشاره به چاپ کتاب آثار رسانه‌های استان ابراز کرد: باید توجه داشت که آثاری که به صورت کامل و در چارچوب فرم قرار داده شده در پایگاه اطلاع‌رسانی تکمیل شوند علاوه بر داوری و شرکت در جشنواره در کتاب تجربیات رسانه و امر به معروف به چاپ خواهند رسید. 

وی با اشاره به برگزاری اردوهای رسانه‌ای خاطرنشان کرد: این اردو در هفته‌های آتی برای خواهران رسانه‌ای استان برگزار خواهد شد.

معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: در این اردو مسابقاتی را برای اصحاب رسانه در نظر گرفته‌ایم که برترینها به اردوی رسانه‌ای که به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: رویکرد ما در برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان زنجان این است که هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و تنها به دنبال تقویت افراد مستعد و علاقه‌مندان هستیم.

کمالی به برگزاری اردوهای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این اردو برای آشنایی با ظرفیت‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی به‌کارگیری می‌شوند، برگزار خواهد شد.

وی بسیج را نهادی فراجناحی دانست و گفت: دوستداران انقلاب و نظام همگی بسیجی هستند و ما در این راستا علاقه‌مند به همکاری با دستگاه‌های مختلف استان هستیم.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار