مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان:
مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان گفت: امروه شهرستان طارم به عنوان قطب کشاورزی استان زنجان و بلکه کشور شناخته می شود.
کد خبر: ۲۶۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 17 July 2016
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اهمیت ایجاد بازارهای هدف برای محصولات کشاورزی اظهار داشت: امروه شهرستان طارم به عنوان قطب کشاورزی استان زنجان و بلکه کشور شناخته می شود.

محمود نوری افزود: خوشبختانه یکی از راهکارهای حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان، احداث و راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا در روستاها و شهرهای استان زنجان است.

وی با بیان اینکه به دلیل تنوع در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید تمهیدات لازم انجام گیرد تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که مرحله صادرات و فرآوری و عرضه محصول را با استانداردهای بین‌المللی هماهنگ کنیم.

نوری با تاکید بر اهمیت توسعه اقتصاد کشاورزی گفت: توسعه فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی با همکاری اتاق تعاون در نقاط روستایی و شهری زنجان در دستور کار سازمان تعاون روستایی قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت فروشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان افزود: خوشبختانه در ابهر و خدابنده چنین فروشگاه‌هایی راه‌اندازی شده است و امیدواریم فروشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان طارم نیز با همکاری دستگاههای مربوطه استقرار یابد.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان در پایان با حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزان گفت: حمایت از بخش کشاورزی گامی موثر در جهت رونق بخش کشاورزی و جلوگیری از مهاجرت آنان از روستا به شهرها دانست اما برای تحقق این مهم تنیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاههای خدمت رسان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار