نماینده منتخب مردم زنجان و طارم:
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حدود سه ماه تا چهار ماه دیگر لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در زنجان جهت تصویب به صحن علنی مجلس می آید.
کد خبر: ۲۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱ 16 July 2016
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تغییر در کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: از دید بنده ایجاد تغییرات در بدنه دولت و در برخی از دستگاههای اجرایی لازم است.

علی وقف چی افزود: یکی از مهمترین مشکلات کشور ما بی توجهی به مساله زمان است و کارهایی را که باید امروزبه انجام برسانیم به فردا محول می کنیم که نتیجه آن کند شدن روند انجام کارها است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک نیازمند تغییرات موثر و گسترده در سطوح مدیریتی کشور هستیم زیرا بر اساس آمارهای منتشر شده در رسانه ها بیش از 75 درصد هموطنانمان هیچ گونه گشایشی که حاصل از برجام باشد مشاهده نکرده اند.

 وقف چی تاکید کرد: متاسفانه رضایت مندی مردم در فضای پسا برجامی تامین نشده است.

وقف‌چی با تاکید بر تصویب لایجه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در زنجان گفت: خوشبختانه فوریت این لایحه با همت تمام دست اندرکاران و همچنین نمایندگان استان به تصویب رسد و امیدواریم به زودی این لایحه وارد صحن علنی مجلس شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این طرح در صحن علنی مجلس بدون هیچ مشکلی تصویب شود.

وقف چی ادامه داد: حدودا سه تا چهر ماه زمان لازم است تا طرح ها پس از اقدامات لازم در کمیسیون ها به صحن علنی ارسال شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: متاسفانه وضعیت کلی اقتصادی کشور خوب نیست اما امیدوارم با اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی در زنجان تحرکی در اقتصاد این استان ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار