تابناک زنجان گزارش می دهد;
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: اعزام نیروهای بیکار استان به سایر نقاط کشور از سیاستهای مصوب کارگروههای اشتغال استان است.
کد خبر: ۲۶۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹ 14 July 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشره به پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه کار و تعاون اظهار داشت: خشوبختانه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خوبی در بخش تعاون و کار از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است که در راستای اجرای نمودن آنها تا کنون هفت کمیته فعالیت خود را آغاز نموده اند.

احمد غریوی افزود: هفت کمیته مربوطه زیرمجموعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند و مسئولیت اجرایی سازی آنها با این اداره کل می باشد.

وی ادامه داد: خردادماه امسال نخستین جلسه کارگروه های اقتصاد مقاومتی حوزه تعاون و کار در زنجان تشکیل شد که از جمله مصوبات خروجی این کارگروه ها  می توان به شناسایی ظرفیتهای خالی اشتغال در استان زنجان اشاره کرد.

غریوی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که با شناسایی و بررسی ظرفیتهای اشتغال در زنجان و دیگر استانها خواهیم توانست آموزشهای فنی و حرفه‌ای ارائه شده به جامعه هدف را به سمت و سوی مورد نیاز جامعه و بازار کار هدایت نماییم.

وی تاکید کرد: یکی از مصوبات مهم به تصویب رسیده شده در کمیته‌های ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی موضوع اعزام نیروی کار به دیگر استانها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ کار و اشتغال در بین جوانان تغییر نموده است که باید برای آن برنامه ریزی صحیحی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار