فرماندار زنجان خبر داد;
فرماندار زنجان با تاکید بر اهمیت فناوری اطلاعات اظهار داشت: امروزه با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی از جمله در فضای مجازی باید بر سرعت کسب اطلاعات و داده های روز آمد از مناطق در خطر بحران افزود.
کد خبر: ۲۶۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 14 July 2016
فرماندار زنجان روز گذشته با اشاره به برنامه خرید پهباد از سوی فرمانداری شهرستان زنجان اظهار داشت: به منظور تهیه پهباد یک اعتبار ۴۰ میلیون تومانی تخصیص داده شده است.

مجید فرخی افزود: امروزه با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی از جمله در فضای مجازی باید بر سرعت کسب اطلاعات و داده های روز آمد از مناطق در خطر بحران افزود.

وی ادامه داد: متاسفانه باید توجه داشت که برخی از برخی آتش سوزی­ ها در حوزه های مدیریتی منابع طبیعی استان به صورت عمدی و توسط بهره بردارن و به دلیلی اختلاف با این نهاد ایجاد می شود.

فرخی با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگسازی در مقابله با حوادثی از جمله آتش سوزی گفت: نهادها باید با برگزاری دوره­ های آموزشی و فرهنگ­سازی مناسب مانع از ایجاد حوادث شوند.

فرماندار زنجان در پایان با اشاره به اهمیت بهره برداری از ظرفیت های علمی سا نهادها در پیشگیری و مقابله با آتش سوزی های مراتع اظهار داشت: تکراری بودن آتش سوزی­ ها در برخی مناطق طی دهه اخیر نشان می­دهد که برای این قبیل مناطق برنامه ویژه مقابله با حریق باید داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار