مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی:
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گفت: علاقه مردم به کتابهای ادبیات نشان می دهد که رسانه های نوین نتوانسته اند ذائقه مردم را تغییر دهند.
کد خبر: ۲۵۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 12 July 2016
مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه اختتامیه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان "جوان سوره"  با اشاره به تغییر نام این جشنواره اظهار داشت: سابقه خوب این جشنواره با تغییر نام از دست نمی رود و طبعا این مهرواره در سالهای آینده بیش از پیش خواهد درخشید.

محسن مومنی شریف افزود: محوریت این جشنواره با کشف استعداد است و انگونه که بررسی بازخوردها نشان می دهد این دوره از مهرواره بسیار موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: اگر به گذشته این جشنواره نگاه کنیم شاهد خواهیم بود که برگزیدگان نخستین دوره های این جشنواره امروز جز بزرگان و اساتید حوزه ادبیات کشور هستند.

مومنی شریف با اشاره به آمار فروش بالای کتاب در نمایشگاه کتاب تاکید کرد: استقبال بی‌نظیر عموم مردم از کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب نشان می‌دهد که مردم همچنان به ادبیات علاقه‌مند هستند.

وی تصریح نمود: با توجه به علاقه مردم به کتاب می توان انیگونه برداشت نمود که رسانه‌های نوین نتوانسته اند ذائقه مردم را تغییر دهد.

رئیس حوزه هنری در پایان اظهار داشت: انتشار آثار هنرمندان توسط انتشارات سوره مهر از دیگر حمایت‌هایی است که از برگزیدگان این جشنواره انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار