رکود در زنجان ;
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی جهت تشکیل پرونده برای کارگران اخراجی گفت: از این میزان ۴ هزار فقره پرونده مربوط به اخراج کارگران بوده است.
کد خبر: ۲۵۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 25 June 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به ثبت اطلاعات 8 هزار و 600 نفر کارجو در دفاتر کاریابی استان در سال 94 اظهار داشت: خوشبختانه به توجه به پیگیری های صورت گرفته از این تعداد 2 هزار نفر مجددا جهت آغاز به کار و فعالیت به واحدهای تولیدی و صنعتی سطح استان معرفی شده اند.

احمد غریوی افزود: بر اساس آمارهای غیررسمی در سال گذشته 94، 4 هزار و 500 تا 5 هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان مشغول به‌کار شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه سال قبل 5 هزار و 230 فقره پرونده درخواست کارگر و شاغلان واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های ذی‌ربط این اداره کل تشکیل شده که از این میزان 4 هزار فقره مربوط به اخراج کارگران بوده که در هیئت تشخیص و حل اختلاف به ثبت رسیده است.

غریوی با اشاره به دلایل اخراج کارگران گفت: بنا بر آمار  می توان عمده دلایل اخراج کارگران را ناشی از بی‌انضباتی آنان در محیط‌های کار، قصور در رعایت از آئین‌نامه‌های اجرایی، تعدیل نیرو و ورشکستگی و تعطیلی واحدها و سایر اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان اظهار داشت: به منظور پایش واحدهای تولیدی و صنعتی، کمیته ساماندهی نیروی کار ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با هدف شناسایی نیاز بازار کار و هدایت آموزش‌های مهارتی در استان زنجان تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار