تابناک زنجان گزارش می دهد;
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: اگر تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما آشنایی خوب و دقیقی با بازارهای هدف داشته باشند طبعا قادر خواهند شند سود بیشتری از فعلیت خود برداشت کنند.
کد خبر: ۲۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 24 June 2016
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اهمیت توجه به مبانی اقتصاد اسلامی اظهار داشت: تاریخ اثبات نموده است که هر گاه در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی به دستورات و الگوهای الهی و اسلامی عمل نموده ایم شاهد موفقیتهای شگرفی بوده ایم.

غلامحسین جمیلی افزود: لذا لازم دیده می شود که تمام فعالین و کارشناسان اقتصادی به مفاهیم و الگوهای اقتصادی برخواسته از متن اسلام و قرآن توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آشنایی با اصول بازاریابی و تولید محصول گفت: بدیهی است که فعالان اقتصادی بایستی برای ورود به بازارهای بین‌المللی با اصول بازاریابی و تولید محصول منطبق بر ذائقه مشتریان هدف در بازارهای مدنظر آشنایی کافی داشته باشند.

جمیلی ادامه داد: اگر تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما آشنایی خوب و دقیقی با بازارهای هدف داشته باشند طبعا قادر خواهند شند سود بیشتری از فعالیت خود برداشت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در پایان اظهار داشت: باور و تکیه بر توان تولید داخلی می‌تواند گره گشای اقتصاد کشور و استان زنجان باشد لذا در این راه باید از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی پیروی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار