فرمانده سپاه شهرستان زنجان:
فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب ایران امروز به جنگ فرهنگی علیه کشورمان برخواسته‌اند گفت: امید دشمن به جنگ نرم است.
کد خبر: ۲۴۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 22 June 2016
فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اهمیت پاسداری از اسلام و انقلاب اظهار داشت: امروزه وضعیت جهان اسلام به ویژه منطقه خاورمیانه به گونه‌ای است که دشمن هر لحظه در صدد تصرف آن است.

ابوالفضل طهماسبی افزود: امنیت امروز جامعه را مرهون جانفشانی‌های شهیدان است و طبعا اگر شهدای گرانقدر از خون خود نمی گذشتند امروز امنیت و آرامش در جامعه ما حکم فرما نبود.

وی ادامه داد: دشمن استکبار و صهیونیسم به سرکردگی آمریکای جنایتکار در آسیای خاورمیانه جنایت‌های مختلفی را انجام می‌دهند و امروزه هم برنامه های جدی برای نفود و تسخیر قلب جهان یا به عبارتی آسیا دارند.

طهماسبی با تاکید بر سیاستهای خصمانه و فریبکارنه استکبار جهانی در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران گفت: جبهه استکبار هر روز با هر برنامه‌ای تلاش نمود با انقلاب اسلامی مقابله کنند و اولین برنامه‌ آنها ارعاب و تهدید جمهوری اسلامی با روش‌های مختلف از تهدید حمله به انرژی هسته‌ای و غیره بود.

وی تصریح کرد: پس از برخورد قاطع سپاه با نشامیان متجاوز آمریکایی در خلیج فارس دشمن شاهد بود که انقلاب اسلامی ایران همچنان با صلابت در برابر کشور‌های استکبار جهانی ایستاده است.

این مقام مسئول ابراز نمود: پس از تجربیات شکست خورده جنگ تحمیلی دشمن به این نتیجه رسیدند که تنها با جنگ نرم می‌توانند به اهداف شیطانی خود دست یابد.

طهماسبی با اشاره به ابزارهای حوزه جنگ نرم گفت: امروز ابزار جنگ دشمن علیه ایران اسلامی ماهواره‌٬ شبکه‌های اجتماعی٬ رسانه‌های دیداری و شنیداری است.

در پایان فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مقابله با جنگ نرم از مهمترین اولویتهای امروز هر بسیجی است اظهار داشت: مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم افزایش بصیرت و آگاهی است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
دشمن در رویارویی در جنگ نرم می‌خواهند با تهاجم فرهنگی ما را از پای بیاندازد و نظام را سرکوب کنند ولی امروز براندازی ما را از طریق مذاکره می‌خواهند انجام دهند.دقیقاً نیت دشمن همان براندازی نظام است و با این هدف جلو آمده اما در ایدئولوژی نظام، دشمن باید ما را بپذیرد که این گونه نیست و از طریق مذاکره آمده تا یک تهاجم عظیم علیه ما به راه بیاندازد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار