پزشکی قانونی:
شب هجدهم دی سال گذشته بود که مادر «آرش کوچولو» طبق معمول رختخواب کوچک او را کنار خود و مادربزرگش پهن کرد تا نوزاد ۳۳ روزه اش آرامش خوابی زیبا را در آغوش مادر احساس کند.
کد خبر: ۲۴۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸ 20 June 2016
ن شب اعضای دیگر خانواده هم در اتاق های طبقه دوم ساختمان واقع در بولوار توس مشهد به خواب رفتند اما صبح روز بعد حادثه دلخراشی همه اهالی ساختمان را در شوک فرو برد.

حدود ساعت ۶ بامداد وقتی مادربزرگ «آرش کوچولو» چشمانش را گشود اثری از نوه اش نبود و رختخواب کوچک خالی او خبر از حادثه ای تلخ می داد. با فریادهای مادربزرگ دیگر اعضای خانواده هم از خواب بیدار شدند. نگرانی و اضطراب سراسر وجود مادر و دیگران را فرا گرفته بود که مشخص شد پدربزرگ آرش هم در منزل حضور ندارد. این موضوع بر نگرانی خانواده افزود چرا که پدربزرگ ۵۸ ساله به بیماری روانی مبتلا بود و حدود ۶ بار در مرکز روانپزشکی بستری شده بود. 
لحظاتی بعد زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر گم شدن «آرش کوچولو» در بی سیم های پلیس پیچید. همسایگان نیز که متوجه ماجرا شده بودند به کمک این خانواده آمدند و جست و جوها برای یافتن «آرش» آغاز شد.

دقایقی بعد پدربزرگ «آرش کوچولو» با سر و وضعی آشفته و خون آلود وارد حیاط شد و آه از نهاد اعضای این خانواده برآمد. پدر آرش که به شدت عصبانی و حیران بود سعی می کرد به هر طریقی درباره سرنوشت فرزند کوچکش از پدر خود سوال کند اما پدربزرگ جملات بی ربطی را بر زبان می راند تا این که عمه آرش با خبری تکان دهنده، همه اهالی را در شوک بزرگی فرو برد. 

او که در جست و جوی آرش به زمین های قطعه بندی شده در فاصله حدود هزار متری منزلشان رفته بود ناگهان با جسد غرق در خون وی رو به رو شد که به طرز فجیعی با کارد میوه خوری کشته شده بود. صدای شیون و فریاد از هر سو به هوا برخاست و بدین ترتیب، مأموران کلانتری آبکوه ماجرای این جنایت هولناک را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد، پدربزرگ «آرش کوچولو» که سابقه بستری در بیمارستان روانپزشکی ابن سینای مشهد را دارد حدود یک ماه قبل از زندان آزاد شده است. او به جرم سرقت دستگیر شده و زمانی که نوه اش نوزادی ۳ روزه بود پس از تحمل ۱۵ ماه کیفر به خانه اش بازگشته بود.

بررسی های قاضی ویژه قتل بیانگر آن بود که پدربزرگ نوه اش را به طرز هولناکی کشته است. بنابراین وی با صدور دستور قضایی بازداشت شد تا این که پزشکان قانونی پس از انجام معاینات و مصاحبه پزشکی بیماری روانی مرد ۵۸ ساله را تأیید کردند و بدین ترتیب قاتل «آرش کوچولو» به دستور قاضی حسینی در بیمارستان ابن سینای مشهد بستری شد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.
برچسب ها: قتل ، پدربزرگ قاتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار