یک پسر جوان در شیراز پس از قتل پدر و مادرش با چاقو خودکشی کرد.
کد خبر: ۲۴۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 23 June 2016
چند روز قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیراز از وقوع یک مورد جنایت در سلطانآباد باخبر شدند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل جنایت عزیمت کرده و جسد زن و مردی را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند.

ماموران پس از بررسی دقیق محل جنایت دریافتند که پسرجوان که فرزند مقتولان است پس از این درگیری با چاقو خودزنی کرده و اینگونه به زندگی خود پایان داده است.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در تحقیقات از خانواده مقتولان فاش شد که وی چند بار سر مسائل جزیی با پدر و مادرش درگیر شده است.

پدر و مادر وقتی خشم پسر جوان را مي بينند، قصد فرار داشتند که با ضربات چاقوی او غرق در خون روی زمین مي افتند در اين حين مظنون خود را بالای سر پدر و مادرش رسانده اما آنها براثر شدت جراحات جان باخته بودند.بنا براين پسر جوان با مشاهده این صحنه با همان چاقویی که در دست داشته ،خودزني مي كند و به زندگی خود پایان مي دهد.

با گزارش وقوع این جنایت به درخشان، بازپرس کشیک ویژه قتل داسرای عمومی و انقلاب شهرستان شیراز و هماهنگی قضایی،جسد زن و شوهر و پسرشان به پزشکی قانونی منتقل و با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

گفتنی است در حال حاضر پروندهای در این خصوص تشکیل و تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.
برچسب ها: قتل در شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار