معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری زنجان:
معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری زنجان از جذب ۳۳ قاضی و ۶۶ کارمند طی سال گذشته در دستگاه قضای زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 21 June 2016
محمد بلباسی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤال مهر در خصوص طرح‌های قابل‌افتتاح طی سال جاری گفت: امسال دو پروژه مهم توسط دادگستری استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح ساختمان جدید دادگستری خرمدره خبر داد و گفت: این پروژه در سال ۹۱ در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال احداث است و تاکنون بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری زنجان همچنین از افتتاح استخر مجموعه ورزشی و فرهنگی ولایت خبر داد و گفت: این مجموعه در سال ۹۳ در زمینی به مساحت دو هزار و ۶۵۰ کیلومتر کلنگ زنی شد و تاکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بلباسی تصریح کرد: همچنین تا پایان سال ۹۴ فضای اداری دستگاه قضای استان ۳۹ هزار و ۱۴۲ متر مربع بود که بر اساس شاخص جمعیت میزان فضای اداری باید ۵۱ هزار و ۶۱۵ مترمربع باشد که ۷۵.۹ درصد فضای اداری  دستگاه قضای استان است.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری زنجان گفت: معاونت منابع انسانی به تازگی در قوه قضائیه تشکیل‌شده  و در هر  استان با سه اداره کل استخدام، نظارت و ارزیابی و آموزش کار خود را شروع کرده است.

بلباسی به بومی بودن کارکنان در دادگستری زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان نخستین استان در کشور است که بومی بودن کارکنان را اولویت کار خود قرار داده است و در سه حوزه قضایی طارم، چو رزق و گرماب کارمندان استخدامی بومی هستند.

وی از کمبود نیرو در دستگاه قضایی استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۰ درصد کاهش نیروی انسانی داریم که در این راستا ۳۳ قاضی و ۶۶ کارمند طی سال گذشته در دستگاه قضای استان جذب شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار