تابناک زنجان گزارش می دهد;
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون 10 نفر در حوادث ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۲۴۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱ 18 June 2016
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به افزایش آمار مرگ و میر ناشی از سوختگی در استان اظهار داشت: تلفات ناشی از حادثه سوختگی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است و از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نفر در حوادث سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

مهرداد ستاره افزود: نرخ مرگ و میر ناشی از غرق شدگی نیز نسبت به مدت مشابهه سال گذشته 1 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به حوادث ناشی از گازگرفتگی گفت: متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون 10 نفر در حوادث ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

ستاره همچنین از وقوع 9 فقره تلفات ناشی از استفاده از مواد مخدر روانگردان در سال جاری خبر داد و تاکید نمود: این آمار نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته یک نفر افزایش را نشان می‌دهد.

لذا با توجه به این آمارهای ارائه شده از سوی مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان می توان نتیجه گرفت که در سال جاری بیش از سال گذشته رخت مشکی بر تن مردم شریف این خطه تاریخی نشسته است و لذا باید بیش از هر زمانی نسبت به خطرات جانی و مالی موجود در فضای اجتماعی اطراف خود هوشیار باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار