نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف تصورات برخی‌ها معتقدم برای پیشرفت امور نیازمند وارد کردن مدیران خارجی به کشور هستیم.
کد خبر: ۲۴۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 17 June 2016
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش های اقتصادی کشور  اظهار داشت: متسافانه باید پذیرفت که اصلی‌ترین چالش و گرفتاری نظام جمهوری اسلامی اقتصاد است.

فریدون احمدی افزود: اقتصاد 1.4 تریلیون دلاری کشور مصیبت است و طبعا اگر خواهان پیشرفت و توسعه کشور هستیم نیاز به یک نسل مطالبه‌گر داریم.

وی با بیان اینکه اشتغال محصول یک چرخه اقتصادی پایدار و سالم است گفت: اگر شیوه و نحوه مدیریت در کشور مطلوب باشد به طور قطع اشتغال مثبت اتفاق خواهد افتاد.

این نماینده منتخب مجلس دهم ادامه داد: اشتغال تنها با سرمایه ایجاد می‌شود و بدون سرمایه و سرمایه گذاری نمی توان انتظار ایجاد اشتغال را داشت.

احمدی با تاکید بر اهمیت افزایش تولیدات صادرات محور خاطرنشان کرد: تولید کالای رقابتی و با کیفیت نه تنها سود بیشتری را نیز به ارمغان می آورد بلکه سبب توسعه و آبادانی مناطق و ارتقا سطح اقتصادی جوامع می‌شود که این موارد باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه نقطه‌یابی‌های ما در تمامی بخش‌های اقتصادی اعم از کشارزی، صنعت، معدن و گردشگری به هیچ عنوان در راستای توجه به طرح آمایش سرزمینی نبوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: برخلاف تصورات برخی‌ها معتقدم برای پیشرفت برخی از امور نیازمند بهره گیری از مدیران خارجی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار