پليس طي يك تعقيب و گريز موفق شد، باند حرفه‌اي توزيع مواد و سرقت خودرو در شرق تهران را منهدم كند. ساعت سه ظهر روز سيزدهم خردادماه عوامل تجسس كلانتري ۱۴۷ گلبرگ در هنگام گشت زني در خيابان دماوند به يك دستگاه خودرو پاترول مشكوك و جهت بررسي، ماموران به خودرو نزديك شدند. با نزديك شدن ماموران، راننده از خودرو پياده و پس از رها كردن خودروي پاترول در خيابان كياشمشكي سوار بر خودرو پرايد قرمز شده و اقدام به فرار كرد كه با استعلام از مركز پيام مشخص شد هر دو خودرو مسروقه هستند.
کد خبر: ۲۴۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 20 June 2016
به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ادامه ماموران به تعقيب و گريز پرداختند و پس از چند مرتبه فرمان ايست و بي‌توجهي متهمان، اقدام به شليك هفت تير هوايي كردند. اما متهم همچنان به مسير خود ادامه داد تا اينكه او در چهارراه آيت ناگهان دور زد و خلاف جهت خيابان دماوند را به سمت پل خاقاني طي كرد. ماموران جهت متوقف كردن خودرو بار ديگر اقدام به شليك شش تير جنگي به سمت لاستيك‌هاي خودرو كرده كه يكي از تير‌ها پس از گذشت از صندوق عقب و صندلي‌ها به متهم برخورد كرده و خودرو متوقف شد.

سرهنگ علي احمد نادري، سركلانتر چهارم پليس پايتخت گفت: در نهايت متهم دستگير و تحت‌نظر يكي از ماموران به بيمارستان امام حسين(ع) منتقل و خودروهاي مكشوفه به پاركينگ منتقل شدند. سركلانتر چهارم پليس پايتخت افزود: در بازرسي اوليه از متهم و خودروها يك قبضه چاقو و مقادير شيشه كشف و در تحقيقات مشخص شد متهم از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي خودرو در شرق تهران است كه پرونده اين در اين رابطه تشكيل و جهت تحقيقات تخصصي و بررسي بيشتر در اختيار كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار