فرمانده سپاه شهرستان زنجان:
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زنجان گفت: برای حفظ جریان پیشرفت و تعالی کشور باید با همان روحیه ابتدای انقلاب و ایام دفاع مقدس در عرصه های مورد نیاز کشور فعال بود.
کد خبر: ۲۴۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 13 June 2016
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان زنجان با اشاره به اهمیت والای خدمت رسانی به مناطق روستایی و محروم اظهار داشت: سالهاست که با توجه به اهمیت توسعه بخشی مناطق محروم و روستایی جهادگران بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق روستایی اعزام می شوند.

ابوالفضل طهماسبی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون نهادهای سپاه پاسداران و جهاد کشاورزی ارتباط تنگاتنگی با هم داشته اند که این برآیند آنها توسعه بیش از پیش مناطق محروم بوده است.

وی افزود: باید توجه داشت که برای حفظ جریان پیشرفت و تعالی کشور باید با همان روحیه ابتدای انقلاب و ایام دفاع مقدس در عرصه های مورد نیاز کشور فعال بود چرا که تجربه تاریخی اقبات نموده است که عمل جهادی موفق خواهد بود.

طهماسبی افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر حفظ و ادامه اردوهای جهادی دارند زیرا این قبل اقدامات تاثیر به سزایی در حفظ روحیه جهادی در جامعه دارد لذا اگر خواستار حفظ روحیه جهادی هستیم باید بیش از پیش به رونق این گونه برنامه ها بیفزاییم.

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان زنجان در پایان تصریح کرد: در سالهای ابتدایی انقلاب اردوهای جهادی با محوریت جهادسازندگی و با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم صورت می پذیرفت اما امروزه جوانان دوستدار انقلاب با همکاری جهاد کشاورزی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اعزام می شوند.

لازم به ذکر است از اعضای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان طی مراسمی به اردوهای جهادی اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار