عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر منتخبان ملت با رهبر انقلاب اظهار داشت:در دیدار اخیر نمایندگان با رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) ایشان تاکید زیادی بر تعامل و همکاری با دولت داشتند و البته تصریح نمودند که نباید این تعامل به حدی باشد که از اشتباهات غفلت کنیم.
کد خبر: ۲۴۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۹ 09 June 2016
نماینده مردم خدابنده با اشاره جایگاه مجلس در قانون گذاری و جهت دهی مسیر پیشرفت و توسعه کشور اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئولیت نمایندگی باید در راستای عمل به وظایف محوله در مجلس تلاش نمود.

احمد بیگدلی افزود : در دیدار اخیر نمایندگان با رهبر معظم انقلاب ایشان تاکید زیادی بر تعامل و همکاری با دولت داشتند و البته تصریح نمودند که نباید این تعامل به حدی باشد که از اشتباهات غفلت کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوگند نمایندگی گفت: باید تمام نمایندگان منتخب ملت به سوگند خود در حوزه تلاش برای تحقق اهداف نمایندگی تلاش نمایند.

بیگدلی در ادامه ابراز داشت: یکی از مهمترین مسئولیت های نمایندگانی خدمت به مردم و دوری از حاشیه هاست.

نماینده منتخب مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یک نهاد انقلابی است و انقلابی بودن و انقلابی ماندن هم از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر بود لذا باید رفتار تمام نمایندگان باید به گونه ای باشد که به اهداف دشمنان کمک نکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار