دریافت آثار نخستین جشنواره زن، خانواده، رسانه از امروز یکشنبه 19 اردیبهشت آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 24 May 2016
دبیرخانه نخستین جشنواره زن، خانواده، رسانه با اعلام این خبر افزود: دریافت آثار این جشنواره که از امروز آغاز شده است تا تاریخ 30 خرداد 95 ادامه خواهد داشت و تاریخ مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد.

طی این اطلاعیه، نخستین جشنواره زن، خانواده، رسانه در قالب‌های خبر، گزارش خبری، گزارش تحلیلی و توصیفی، مصاحبه، مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس و عکس نوشت، طرح و کاریکاتور و با موضوعات اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و سیاست از امروز آغاز و به آثار برگزیده پس از بررسی و داوری توسط کمیته داوران در مرداد ماه سال جاری جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پورتال معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به آدرس www.women.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متن کامل فراخوان به شرح زیر است:

«به نام خدا

فراخوان نخستین جشنواره زن، خانواده و رسانه

نخستین جشنواره زن، خانواده و رسانه با هدف تقویت رویکرد رسانه‌ها به موضوع زنان و خانواده، ظرفیت سنجی، آسیب شناسی، ارزشگذاری و تقویت تلاشها و ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه ای حوزه زنان و خانواده به عنوان کنشگران توسعه توسط کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

بدین وسیله تمامی روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و پژوهشگران فعال در روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها، شبکه‌ها و پایگاههای اطلاع رسانی اعم از مکتوب و مجازی می‌توانند مطابق با شیوه نامه نخستین جشنواره زن، خانواده و رسانه با ارائه مطالب خود در این جشنواره شرکت نمایند.

محورهای پیشنهادی جشنواره با تاکید بر زنان و خانواده:

1- اقتصاد

سرپرستی خانوار، اشتغال، کارآفرینی، مشارکت اقتصادی، مهارت‌های شغلی

2- اجتماع

سرمایه اجتماعی، حقوق، هویت، قومیت، آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست، سلامت و بهداشت، ورزش، صلح و مدارا

3- فرهنگ

دین، تعلیم و تربیت، هنر، اخلاق، ارزشها و هنجارها

4- سیاست

احزاب، انتخابات، تشکل‌های سیاسی، مدیریت، دولت، قانونگذاری، روابط بین الملل، سازمان‌های بین المللی، مشارکت سیاسی

قالب های آثار قابل بررسی در جشنواره عبارتند از:

-​تیتر

-​خبر

- گزارش خبری

-​گزارش تحلیلی و توصیفی

-​مصاحبه

-​مقاله

-​یادداشت و سرمقاله

-​عکس و عکس نوشت

-​طرح و کاریکاتور

دوره زمانی آثار منتشره: مهرماه 92 لغایت پایان اسفند 94

مهلت ارسال آثار: اول تیر ماه 95

شایان ذکر است جزئیات و اخبار تفصیلی و همچنین شیوه نامه اجرایی و سایر ملزومات مورد نیاز علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از طریق سایت ثبت نام در جشنواره به آدرس women.gov.ir اطلاع رسانی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار