مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از از ایجاد ظرفیت اشتراک پذیری 12 هزار و 440 خانوار در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: تاکنون 280 هزار و 341 مشترک در سطح استان داریم.
کد خبر: ۲۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 24 May 2016
سید سعید عسگریان گفت: تاکنون 280 هزار و 341 مشترک در سطح استان داریم که 260 هزار و 682 مشترک خانگی، 18 هزار و 702 مشترک عمومی، 957 مشترک صنعتی است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 99.4 درصد خانوارهای شهری و 61درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مندند که با گازرسانی به شهر نور بهار در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل با همت و تلاش کارکنان زحمت کش شرکت گاز زنجان همه خانوارهای شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در سال 94 بیش از نه هزار و 32 انشعاب پلی اتیلن و فولادی نصب شده است عنوان کرد: خطوط پلی اتیلن نیز جهت گاز رسانی در سطح استان به متراژ 292 کیلومتر و خطوط فولادی به متراژ 68 کیلومتر انجام شده است.

در ادامه نیز رئیس اجرای طرحها با اشاره به روند اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود؛ عملیات اجرایی گاز رسانی و تزریق گاز به 45 روستای استان زنجان پایان یافت.

سید احمد آقایی افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده و تلاشهای بی وقفه همکاران، اجرای خطوط فولادی و پلی اتیلن در سطح استان، افزایش حجم عملیات نسبت به سال گذشته در جهت ارتقا توسعه شبکه و ارتقا خطوط زیر ساختی تکمیل خطوط شبکه گاز رسانی روستاهای سطح استان و همچنین افزایش آگاهی پرسنل در زمینه سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه جهت دستیابی به اهداف کلی سازمان از برنامه این واحد برای سال 95 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار