دومين نشست سراسري بازخواني گفتمان امام و رهبري برگزار شد
کد خبر: ۲۳۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 23 May 2016
احمدي‌نژاد بيشتر روي صحنه مي‌‌آيد. سال 95 براي او سال پر رفت و ‌آمدتري شده است. تا اينجاي كار هر ماه يك سفر استاني داشته؛ بابل، جيرفت و ديروز هم زنجان. اينها برنامه‌هاي خارج از تهران اوست. در دفتر ولنجك هم احمدي‌نژادي‌ها پركارتر از قبل به نظر مي‌رسند.

حداقل برنامه‌هاي آنها بيشتر اطلاع‌رساني مي‌شوند. آخرينش قبل از سفر احمدي‌نژاد به زنجان، برگزاري دومين نشست سراسري «بازخواني گفتمان امام و رهبري و تبيين آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب» بود.

 نشستي كه روز پنجشنبه برگزار شد و آن‌طور كه سايت دولت بهار، نزديك به محمود احمدي‌نژاد نوشته، تركيب سخنرانان آن بيشتر از اعضاي كابينه دهم تشكيل شده بود. محمود احمدي‌نژاد و نزديكان او در ماه‌هاي اخير تحت عنوان «بازخواني گفتمان امام و رهبري و تبيين آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب» نشست‌هايي را برگزار كرده و كارگروه‌هايي را در برخي استان‌هاي كشور تشكيل داده‌اند.

وزراي سابق او در نشست روز پنجشنبه بيشتر درباره عملكرد همين كارگروه‌ها به ارايه گزارش پرداخته بودند. محمد حسيني، وزير سابق ارشاد در اين نشست تاكيد كرده بود كه در دولت دهم ارايه خدمات فرهنگي و تسهيلات در دولت دهم محدود به قشر خاصي از هنرمندان نبود و تمامي هنرمندان در سراسر كشور و تمامي استان‌ها مورد حمايت دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار داشتند. وزير علوم دولت نهم هم به ارايه گزارش درباره شاخص‌هاي توسعه علمي و رشد كشور در زمينه فناوري در دولت نهم و دهم پرداخت.

نسرين سلطانخواه، معاون علم و فناوري در دولت سابق و حميد بقايي، رييس سابق سازمان ميراث فرهنگي و علي اكبر جوانفكر، مشاور محمود احمدي‌نژاد نيز در اين جلسه گزارش‌هاي مشابهي را ارايه كردند.

اين در حالي است كه گزارش شده تني چند از مقامات و شخصيت‌هاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي در دولت قبل از جمله دكتر زاهدي، وزير علوم دولت نهم، دكتر طريقت منفرد وزير بهداشت دكتر نيكزاد وزير راه و شهرسازي، دكتر خليليان وزير جهاد كشاورزي، مرادي معاون برنامه‌ريزي دولت سابق و جمعي از فعالان فرهنگي و ديني از سراسر كشور نيز در اين جلسه حضور داشتند.

سايت دولت بهار البته درباره اظهارات محمود احمدي‌نژاد تنها به همين موضوع بسنده كرده كه وي در جلسه ياد شده به بازخواني مفهوم استكبار در قرآن كريم و كلام امام راحل پرداخت و لزوم توجه بيشتر به حوزه فرهنگ براي جاري ساختن گفتمان امام را خاطرنشان كرد.

منبع: اعتماد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار