سوداگران مرگ زمانی که خود را در دام پلیس دیدند، یکی از خودروهایشان را که حامل مواد مخدر بود آتش زده و با رها کردن خودروی دوم از محل متواری شدند. از خودروی به جا مانده از متهمان 910 کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۲۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 21 May 2016
 شامگاه گذشته با کسب اطلاع از اینکه یک باند بزرگ پاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی از مسیر رودخانه‌ها و مناطق صعب العبور در شهرستان ایرانشهر، ماموران پلیس ایرانشهر، محل‌ تردد آنها را زیر نظر گرفتند.

در ادامه تحقیقات ماموران موفق به شناسایی دو خودروی تویوتا متعلق به این باند شدند. با مشاهده خودروها، ماموران آنها را تحت نظر گرفته و زمانی که قاچاقچیان از این تعقیب و گریز مطلع شدند، اقدام به فرار کردند. تعقیب و گریز ادامه داشت و در نهایت سوداگران مرگ دست به اسلحه شده و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در رابطه با این خبر گفت: پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، یکی از خودروهای حامل مواد را به آتش می‌کشند و با به جا گذاشتن خودرو دیگر با استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند. ماموران در بازرسی از این خودرو 910 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار