در چهاردهمین همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد، با رأی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور، مدیران مسئول نشریات دانشجویان کشور در هیئت مرکزی نظارت مستقر در وزارت علوم انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۳۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 21 May 2016
چهاردهمین همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی از 29 اردیبهشت ماه به مدت سه روز کار خود را در دانشگاه زنجان آغاز کرد و مجالی بود تا مدیران مسئول نشریات دانشگاهی سراسر کشور از نزدیک و در فضایی صمیمی با یکدیگر آشنا شده و از تجربیات همکاران در این عرصه مطلع شوند.
این همایش که با هدف برگزاری انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شده بود، دارای برنامه‌های جنبی متعددی بود تا مدیران مسئول بتوانند در مدت حضور خود در دانشگاه زنجان به دانش خود در زمینه فعالیت مطبوعاتی اضافه کنند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری کارگاه تخصصی روزنامه‌نگاری الکترونیکی و کارگاه تخصصی گرافیک و صفحه‌آرایی اشاره کرد.
در حدود 220 نفر از نمایندگان مدیران مسئول دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در این همایش شرکت کرده بودند که از این تعداد 36 نفر خانم و مابقی از آقایان بودند که 21 نامزد برای حضور در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی در روز دوم این همایش به معرفی و اعلام برنامه‌هی خود پرداختند. این در حالی بود که در روز پایانی همایش که به عنوان مراسم اختتامیه مراسم رای‌گیری انجام می‌شد تنها هفت نفر از کاندیداها باقی مانده و مابقی نامزدها انصراف خود را اعلام کردند.
پس از برگزاری انتخابات، رای‌گیری و شمارش آرا، از هفت کاندیدا محمدعلی کام‌فیروزی از دانشگاه تهران با 97 رای و احسان فیض‌آبادی از دانشگاه امیرکبیر با 85 رای به عنوان نماینده مدیران مسئول نشریات دانشجویان کشور در هیات مرکزی نظارت مستقر در وزارت علوم انتخاب و معرفی شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار