زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود دمای هوای مناطق مختلفق این استان از بعدازظهر امروز/شنبه/ سه درجه کاهش یابد.
کد خبر: ۲۳۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 21 May 2016
حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری است و از بعدازظهر افزایش ابر، بارش خفیف و محلی باران و وزش باد 40 کیلومتر بر ساعت برای برخی از مناطق این استان پیش بینی شده است.

به گفته وی، از بعداز ظهر امروز دمای هوا کاهش خواهد یافت و زنجانی‌ها امروز نیز همچون روز گذشته هوای خنکی را خواهند داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: روز گذشته دمای هوا در آب بر با 10 درجه کاهش نسبت به روز ماقبل آن به 24 درجه بالای صفر رسید.

سلطانی خاطرنشان کرد: از فردا/ یکشنبه/ دمای هوای این استان روند صعودی به خود می گیرد و هر روز دما تا دو درجه افزایش خواهد یافت.

وی، گرمترین منطقه استان زنجان در 24 ساعت گذشته را ماهنشان با 29 درجه بالای صفر و سردترین را قیدار و خرمدره با هشت درجه بالای صفر بیان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان 15 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت سه درجه کاهش یافته است.

سلطانی پیش بینی شرایط جوی فردا/یکشنبه/ در استان زنجان را آسمانی صاف تا قسمتی ابری از بعدازظهر با افزایش ابر وزش باد و بارش باران به صورت خفیف و محلی بیان کرد.

وی تاکید کرد: درزمان حاضر هشداری به لحاظ شرایط جوی، سیل و آب گرفتگی معابر برای این استان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار