امام جمعه زنجان:
امام جمعه زنجان با اشاره به امنیت کنونی کشور گفت: تامین امنیت امروز را مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.
کد خبر: ۲۳۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 21 May 2016
آیت الله خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا علیه ایران پایان یافتنی نیست٬ اظهار کرد: ملت ایران در مقابل آمریکایی که دارای قدرت جهنمی است و بعد از انقلاب ایمان و استقامت سبب قدرت ملت ایران شده که علمای جهان اسلام باید در این مورد روشنگری کنند.

وی با اشاره به اینکه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران توان مبارزه نداشت و از تجهیزات دفاعی کم توان بود٬ گفت: اصل اقتدار ایران استقامت٬ ایمان و فداکاری است که این اصل هرگز قابل تغیییر نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابله با تحریم‌ها گفت: دو را در برابر ما قرار دارد که یا نمی‌توانیم در برابر قدرت آمریکا مقابله کنیم و یا استقامت و ایستادگی براساس اصول مبانی اسلام را در پیش گرفته و مقابل آنان بایستیم.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام(عج) عنوان کرد: این روز شریف مصادف شده با روز سربازان گمنام و فداکار امام(عج) که تامین امنیت امروز را مدیون مجاهدت‌های بی‌ادعا٬ متواضع و خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

خاتمی با اشاره به خرداد ماه سال 1359 که آغاز محاصره اقتصادی ظالمانه آمریکا و رژیم بعثی عراق علیه ایران اسلامی بود٬ اظهار داشت: با وجود محاصره اقتصادی و نظامی ابر قدرت‌ها نسبت به جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه گویان بعثی بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و حفاظت از مرز و بوم ایران به ویژه خرمشهر 7 هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب و دفاع از میهن کرده است و این فداکاری‌ها و ایثارگری آنان هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

امام جمعه زنجان با اشاره به ترسیم صحیح اسلام توسط رهبر کبیر انقلاب در ایران که یکی از نتایج آن آزاد سازی خرمشهر خونین از حصارت رژیم بعثی عراق بود٬ خاطر نشان کرد: ملت ایران باید پایبند به اصول٬ عقاید و ایمان خود در برابر آمریکا باشند تا حق نفوذ در خاک ایران را از سر به در کنند.

وی ابراز کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) محوریت کار خویش را در تامین امنیت در کشورمان با سه شرط شرع٬ اخلاق و قانون پیش می‌برند.

خاتمی با اشاره سوم خرداد ماه که مصادف با سالروز فتح خرمشهر از چنگ سربازان رژیم بعثی عراق است٬ گفت: عملیات بیت‌المقدس در تاریخ ملت ایران روز مقاومت٬ ایثار و پیروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار