فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمن با شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای اعتقادات ما را نشانه گرفته‌ است.
کد خبر: ۲۳۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 21 May 2016
سردار جهانبهش کرمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام اظهار کرد: امروز دشمن روحیه انقلابی، ولایی و باورهای دینی مردم ایران را نشانه گرفته و از هر راهی برای نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 18 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه ایران فعالیت می‌کنند٬ گفت:  دشمن با همه ابزارهای شیطانی در تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی در برابر جبهه جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و گفت: ملتی که گوش به فرمان ولایت بوده و روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کند،پیروز میدان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با هدف از بین بردن جامعه اسلام در تجاوز نظامی به خرمشهر پیش آمه بود٬ اظهار داشت: نظام دفاع مقدس اسلام در ابتدای جنگ تحمیلی توان آمادگی دفاعی نداشت که با وجود فتوحات رزمندگان اسلام در عملیات ثامن‌ائمه و مبین سبب پیروزی غروز آفرین رزمندگان اسلام شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رزندگان اسلام برای پاکسازی مناطق اشغال شده خرمشهر پیشروی می‌کردند٬ گفت: خرمشهر هم برای ایران و هم برای عراق از لحاظ جغرافیایی حیاتی بود چرا که صدام شکست نظامیان عراقی توسط ایرانیان را یک فرض محال می‌دانست  و می‌گفت با شکست عراق کلید بصره را تقدیم ایران می‌کنم.

وی با اشاره به اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی عراق تصریح کرد: امام خمینی(ره) از رزمندگان و فرماندهان سپاهیان و نیرو‌های ارتش خواست تا خرمشهر شهر خونین را آزاد کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به موانع ایجاد شده توسط نیرو‌های بعثی عراق گفت: رژیم بعثی عراق برای تنگ کردن حلقه محاصره در خطوط  دفاعی میادین مین و سیم خاردار ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به رشادت‌های فرمانده اطلاعات سپاه شهید حسن باقری که از وضعیت دشمن و اجرای عملیات آنان گزارش دقیق ارائه می‌داد٬ تصریح کرد: براساس این گزارشات فرماندهان سپاه و ارتش و رزمندگان برومند جوان اسلام توانستند دشمنان اسلام را غافلگیر کرده و آنان را شکست دهند.

سردار کرمی با اشاره به عملیات یکم خرداد ماه 1361 که با هدف آزاد سازی خرمشهر و بنابر دستور امام راحل اجرا می‌شد٬ بیان کرد: سرهنگ زیدان یکی از فرماندهان دلیر عملیات خرمشهر با حمله به سوی عراقی‌ها حمله محاصره را تنگ کردند تا بتوانند مقاومت نیرو‌های عراقی را ساقط کنند.

وی ابراز کرد: سوم خرداد ماه سال 1361 صبح پیروزی رزمندگان اسلام و رژیم عراقی بود که وارد خرمشهر شدند و نیرو‌های عراقی با فرار از سوی اروند رود به هلاکت رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار