ضریب نفوذ همراه اول در زنجان ۱۰ رتبه ارتقا یافت.
کد خبر: ۲۳۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶ 21 May 2016
مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: در یک سال اخیر۱۵ هزار سایت BTS همراه اول در استان نصب و ۱۰۰ هزار سیم‌کارت همراه اول واگذار شد، که این امر ضریب نفوذ همراه اول در استان زنجان را ۱۰ رتبه ارتقا داد.

نیکنام جدیدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

شمار مشترکان تلفن ثابت استان زنجان از ۳۴۶ هزار و ۱۷۸ مشترک در سال گذشته به ۳۵۹ هزار و ۲۰ مشترک رسیده است و از۲۷ اردیبهشت پارسال تاکنون ۵۰ میلیارد تومان در حوزه پروژه‌های مربوط به ارتباطات در استان سرمایه‌گذاری شده است و ۲۶۲ پروژه در بخش مخابرات تکمیل شده که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از نصب ۴۱۴ هزار و ۱۵۶ شماره تلفن ثابت در سال گذشته خبر داد و افزود:

۱۷ هزا رو ۲۰ شماره پارسال به تعداد شماره‌های منصوبه اضافه شد و ضریب نفوذ تلفن ثابت استان با ۲ رتبه افزایش به۳۶ رسید.جدیدی با اشاره به این که ۲۴۰ دفتر خدمات ارتباط روستای ICT و ۶۹ دفتر خدمات شهری در استان زنجان فعالیت دارند، یادآور شد: پارسال۸۴۱۰ پورت منصوبه ADSL در استان زنجان وجود داشت و ضمن واگذاری ۱۳هزار پورت اینترنت پرسرعت۲۳۷کیلومتر فیبرنوری نیز کار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان واگذاری اینترنت از طریق وای فای و وایرلس را از برنامه‌های امسال این شرکت اعلام کرد.‌وی افزود: افزایش سطح خدمات برای مشترکان و استفاده از تجهیزات به روز از دیگر برنامه‌های امسال این شرکت است.

او با اشاره به این که استان زنجان از نظر کیفیت شبکه‌ها رتبه نخست کشوری را دارد و برنامه‌ریزی‌ها برای کیفی‌سازی بیشتر خدمات در دست اقدام است، گفت: تمام جاده‌های اصلی استان زنجان در بخش اینترنتی پوشش نزدیک به صددرصدی را دارند و جاده‌ای مانند تهم چورزق که از خدمات برقی نیز برخوردار نیست با استفاده از سلول‌های خورشیدی پوشـش۸۵ درصـدی دارد.

منبع: اطلاعات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار