مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: مهمترین اولویت جشنواره رسانه ای ابوذر گفتمان سازی است
کد خبر: ۲۳۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 17 May 2016
مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان در گفتگو با تابناک زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان اظهار داشت: با توجه به تاثیر بالای رسانه های جمعی بر افکار عمومی و نقش آنها در جهت دهی جامعه  به سمت و سوی تعالی و پیشرفت با برنامه ریزی های صورت گرفته در سازمان بسیج رسانه استان نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر مرداد ماه امسال در زنجان برگزار می گردد.

عبدالله جعفری افزود: خوشبختانه یکی از مهمترین ویژگی های این جشنواره تمرکز بر محورهایی از جمله امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی است که در طی آن برترین رسانه ها و اصحاب رسانه فعال در این محورها شناسایی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به اولویتهای جامعه اسلامی در این جشنواره گفت: امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری حوزه های اقتصاد مقاومتی و موصون سازی فرهنگی جز مهمترین اولویتهای روز کشور هستند لذا در این طول جشنواره در تلاش هستیم تا با تشویق رسانه به پرداختن به اینگونه محورها در حوزه جریان سازی اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها گام برداریم.

جعفری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون اصحاب رسانه استان در حوزه برجسته سازی مفاهیم اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر فعالیتهای موثری را انجام داده اند که آثار پربرکت آنها در سطج جامعه قابل مشاهده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان در پایان با ناکید بر مهترین هدف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: مساله گفتمان سازی از مفاهیمی مانند اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه مهمترین اولویت این جشنواره در استان زنجان است و طبعا از موثرترین آثار خبری در این جشنواره تقدیر حواهد شد.


لازم به ذکر است که اصحاب رسانه تا 10 مرداد ماه فرصت دارند تا آثار خود را منطبق بر محورهای این جشنواره به آدرس pressfestival@iran.ir ارسال نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار