رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان اعلام کرد;
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در کمیسیون مناسب سازی این شورا بر اهمیت توجه پیمانکاران پروژه های عمرانی شهر زنجان به مصوربات حوزه مناسب سازی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 10 May 2016
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در نشست کمیسیون مناسب سازی معابر محیط با اشاره به تلاش های مجموعه شورای اسلامی شهر زنجان در راستای حمایت از حوزه مناسب سازی شهری اظهار داشت: با تلاشهای فراوان صورت گرفته در دوره چهارم شورای اسلامی شهر زنجان امروز حوزه مناسب سازی به یکی از اولویتهای مهم مجموعه مدیریت شهری زنجان بدل شده است.

رزاق محمدی افزود : خوشبختانه امسال شاهدیم که با پیگیری های صورت گرفته حوزه مناسب سازی شهری در بودجه شورای شهر زنجان لحاظ شده است. وی افزود: خوشبختانه با تدابیر پیشبینی شده تمام پروژه های حقیقی و حقوقی در صورت عدم رعایت نکات مناسب سازی از دریاقت پروانه پایان کار از سوی شهرداری محروم خواهند شد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد از شیوه رایج جریمه بعد از پایان کار پروژه های ساختمانی گفت: ما باید پیش از آغاز پروژه ها پیمانکاران و شرکتهای فعال در عرصه ساخت و ساز را مجاب به رعایت قانون و اصول مناسب سازی کنیم.

وی افزود: ناظران پروژه های سطح شهر زنجان باید از همان ابتدای شروع پروژه و در راستای عمل به دستورات شهرداری تمامی موارد یاد شده در شناسنامه فنی ساختمان را عملیاتی کنند. رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در پایان این نشست با تاکید بر اهمیت حوزه مناسب سازی شهری از سازمان نظام مهندسی ساختمان خواست تا اعضای خود را مکلف به رعایت و توجه به قوانین حوزه مناسب سازی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار