نماینده مراعه بر اثر واژگونی خودرو حامل خود و پیش از رسیدن به ضیافت شام حسن روحانی درگذشت.
کد خبر: ۲۲۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 09 May 2016

رئیس پلیس راه استان قزوین علت قطعی سانحه واژگونی خودرو منتخب مردم مراغه در مجلس دهم را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

سانحه واژگونی خودرو محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه در مجلس دهم منجر به کشته شدن وی و یکی از همراهانش و مصدومیت چهار نفر دیگر از سرنشینان خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان شد.

اعلام علت واژگونی خودرو منتخب مردم مراغه

سرهنگ بهرام زینلی گفت: در پی وقوع این سانحه در ساعت 5 و 45 دقیقه بامداد روز 18 اردیبهشت ماه جاری در باند جنوبی و کیلومتر 63 آزاد راه قزوین - زنجان، موضوع بلافاصله به عوامل پلیس راه استان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام فوری کارشناسان پلیس راه به محل حادثه جهت تشخصیص علت وقوع آن افزود: براساس گزارش اولیه کارشناسان پلیس راه استان قزوین، علت وقوع این سانحه رانندگی توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده بود که تحقیقات تکمیلی نیز این نظریه را تکمیل و قطعی ساخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان نیز که در اولین لحظات تصادف، خود در محل حادثه حاضر شده بود گفت: پس از اعلام این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه تشکیل پرونده، موضوع تحت نظارت ما قرار گرفت.

فرزین افروز افزود: علت این تصادف که منجر به مرگ منتخب مردم مراغه، عجب‌ شیر، سراجو و قلعه‌ چای در مجلس دهم و یکی از همراهان وی شد، بی توجهی به جلو توسط راننده ناشی از خستگی و آلودگی بوده و هیچ عامل دیگری هم مطرح نبوده و صحت ندارد.

خبرنگار ایرنا در پی به هوش آمدن راننده این خودرو که در بیمارستان شهید رجایی قزوین بستری می باشد، قصد مصاحبه با وی را داشت که طی تماس با مدیر روابط عمومی دانشگاه علومی پزشکی قزوین، موفق به هماهنگی و دیدار با وی نشد.

حسن ارداقیان اضافه کرد: به علت استقرار مدیرکل حراست استانداری آذربایجان شرقی در محل بیمارستان شهید رجایی قزوین و محدودیتهایی که تیم همراه وی ایجاد کردند، امکان مصاحبه با وی در حال حاضر امکان پذیر نیست.
 راننده این خودرو پس از به هوش آمدن در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان در خصوص علت این حادثه گفته است که شب گذشته مراسمی بوده و تا دیر وقت همگی در آن مراسم بودند.

سرنشینان خودرو بدون استراحت به مقصد تهران به راه افتاده و خواب آلودگی راننده موجب انحراف از جاده و واژگونی آن شده و وقتی چشم گشودند خود را در بیمارستان یافتند.

وی اضافه کرد: تمامی این گفته ها تصویری برداری شده و در اختیار مسئولین امر قرار دارد.

محمدعلی حسین زاده در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌ شیر، سراجو و قلعه‌ چای، از 90 هزار و 548 رای ماخوذه صحیح، 50 هزار و 980 رای کسب کرد و به مجلس راه یافت.
شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس می باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
خدا رحمت شون کنه ادبیات فاخری داشتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار