در گفتگو با تابناک زنجان عنوان شد;
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور : اصحاب رسانه رسالت خود را در راستای پیگیری اقدام و عمل مردم و مسئولین در عرصه اقتصاد مقاومتی قرار دهند.
کد خبر: ۲۲۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 08 May 2016
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور صبح امروز در گفتگو با تابناک زنجان با اشاره اهمیت توجه به ظرفیت های رسانه ای کشور در تحقق شعار سال اظهار داشت: اگر اصحاب رسانه کشور از تعلیم و تربیت اسلامی به خوبی بهره برده باشند طبعا از هیچ کوششی برای پیشرفت و توسعه کشور با تکیه بر ظرفیتهای رسانه ای دریغ نخواهند.

حجت الاسلام ذکریا نیکویی افزود: امروزه بر کسی پوشیده نیست که رسانه ها بدلیل تاثیر گذاری بر افکار عمومی می توانند با جهت دهی مردم به سوی فعالیت های خیر و یا شر به طور کلی آینده پیش روی یک ملت و تمدن را شکل دهند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور، تربیت انقلابی فعالین رسانه را یک رسالت دانست و افزود: باید در حوزه رسانه با بهره گیری از ظرفیتهای بالقوه بسیج شبکه بزرگی از اصحاب رسانه را برای پیش برد اهداف عالیه تربیت و ساماندهی کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب با بهره گیری از شبکه های رسانه ای پیچیده خود از هر فرصتی برای ضربه زدن به ریشه انقلاب بهره می برند طبعا غافل شدن از ظرفیتهای رسانه ای ما را بیش از هر زمانی در معرض تهدید و آسیب قرار خواهد داد.   

حجت الاسلام ذکریا نیکویی با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» افزود: امروز باید اصحاب رسانه آگاه باشند که در عرصه تحقق شعار سال نقش رسانه به عنوان یک نقش کلید تعریف شده است و باید اصحاب رسانه با درک این نقش و اهمیت آن بیش از هر زمانی رسالت خود را در راستای پیگیری این شعار در عرصه اقدام و عمل مردم و مسئولین قرار دهند.

ویمعاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسان در پایان با اشاره به ظرفیتهای بالای استان زنجان در عرصه رسانه اظهار داشت: بنده امیدوارم که با تلاشهای صورت گرفته توسط بسیج رسانه استان زنجان این استان به یک الگوی موفق در عرصه پیگیری تحقق شعار سال از سوی رسانه ها بدل گردد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار