طی 24 ساعت آینده
رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وزش باد شدید را از پدیده‌های جوی استان برای چند روز آینده دانست و گفت: گرد و خاک وضعیت جوی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 04 May 2016
صونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان زنجان را ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی و اظهار کرد: بارش باران رگباری و رعد و برق از پدیده‌های جوی امروز و چند روز آینده در استان است.

وی وزش باد با سرعت 40 تا 80 کیلومتر را از پدیده‌های جوی استان برای فردا اعلام و اضافه کرد: ورود گرد و خاک از دیگر پدیده‌های جوی است که وضعیت استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: حجم گرد و خاک در آسمان استان برای فردا بیشتر از امروز پیش‌بینی شده است.

صرفی با تاکید بر تقویت سامانه بارشی از عصر روز جمعه ادامه داد: این سامانه بارشی طی روزهای نخست هفته آینده هم در استان فعال خواهد بود که نتیجه آن بارش‌های رگباری در استان است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت دمای استان طی چند روز آینده تغییر چندانی نمی‌کند، ابراز کرد: روند دمای استان افزایش تدریجی خواهد بود.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی استان زنجان را 12 درجه عنوان کرد و افزود: این شهر طی 24 ساعت گذشته دمایی بین 10 تا 22 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

صرفی دمای فعلی شهر زنجان را 22 درجه بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: این دما نسبت به روز گذشته در این ساعت هفت درجه افزایش را نشان می‌دهد.

وی به ثبت پایین‌ترین دما طی روز گذشته با 10 درجه بالای صفر در زنجان اشاره و ابراز کرد: بالاترین دمای این بازه زمانی با 22 درجه بالای صفر از زنجان و خرم‌دره گزارش شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار