دوره آموزش توانمندسازی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 04 May 2016
دوره آموزش توانمند سازی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان در محل ساختمان تاریخی کارخانه کبریت و با حضور یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و  دبیرستاد اجرایی خدمات سفر استان، مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو ستاد خدمات سفر زنجان برگزار شد.


محمد ابراهیم لاریجانی، مدرس این دوره، با اشاره به تاریخچه و هدف از تشکیل ستاد خدمات سفر در خصوص وظایف و اختیارات هر یک از دستگاههای اجرایی عضو ستاد هماهنگی خدمات کشور و کمیته های تشکیل شده در ستاد مطالب را عنوان کرد.

لاریجانی، به لزوم برنامه ریزی جهت استفاده هر چه بهتر از ظرفیتها و توانمندیهای گردشگری در راستای توسعه گردشگری تاکید کرد.

وی به سند چشم انداز توسعه 1404 اشاره کرد و افزود: توجه به توسعه گردشگری و تاثیر آن در اقتصاد کشور را مهم توصیف کرد.

محمد ابراهیم لاریجانی با بیان اینکه: در کشورهای توسعه یافته صنعت ساختمان سازی، نفت، پتروشیمی و خودرو سازی در ایجاد اشتغال تاثیر بسزایی دارد، تاکید کرد؛ در کشورهایی که از پتانسیلهای یاد شده محروم هستند صنعت گردشگری می تواند تاثیر فروانی در پیشرفت و توسعه اقتصاد داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و  دبیرستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، با اشاره به تفاوت سفر در ایران در مقایسه با دیگر کشورها، گفت: مشکلی که در بحث سفر و گردشگری داریم کتفاوت است از سایر کشورهایی که گردشگری متفاوتی دارند، در دنیا انباشت سفر که در ایران است وجود ندارد.
 

یحیی رحمتی افزود: ما همیشه در خدمت رسانی در سفر با مشکل مواجه خواهیم بود چرا که در ایران سه مقطع سفر اتفاق می افتد و این امر باعث می شود لذتی که از سفر می بریم محقق نشود.


منبع : روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار