تابناک زنجان گزارش می دهد:
مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی بدلیل ترک زود هنگام مراسم از سوی استاندار زنجان و برخی دیگر مسئولین ارشد استان بدون نتیجه پایان یافت.
کد خبر: ۲۲۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 03 May 2016
مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی استان زنجان که ظهر امروز به مناسبت روز ملی شوراها و با دعوت از مسئولین و اصحاب رسانه استان برگزار گردید متاسفانه بدلیل اعتراض استاندار نسبت به تاخیر در برنامه ریزی اجرایی این مراسم پیش از تجلیل از شوراها به پایان رسید.

در اینجا این سوال مطرح می شود که برنامه ریزی این همایش با چه نهادی بوده و چرا در برنامه ریزی آن دقت صورت نگرفته است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت دعوتنامه پیامکی این همایش از سوی روابط عمومی استانداری زنجان برای مدعوین و اصحاب رسانه ارسال شده بود و بر اساس آن ساعت شروع مراسم ساعت 8 و 30 دقیقه امروز تعیین گردیده بود اما با توجه به عدم برنامه ریزی مناسب متاسفانه تاخیر 45 دقیقه ای در برگزاری این همایش موجب شد تا این مساله به متن مراسم کشیده شده و استاندار بخشی از زمان خود را به انتقاد از اینگونه برنامه ریزی ها در برگزاری مراسمات رسمی استان اختصاص دهد.

البته استاندار زنجان بطور مشخص به دستگاه برنامه ریز و اجرا کننده این همایش اشاره نکرد و با ترک همایش موجب ناتمام ماندن این برنامه شد اما همانگونه که از پیامک اطلاع رسانی این رویداد مشخص است حوزه روابط عمومی تحت مدیریت استاندار نقش ویژه ای در برنامه ریزی این مراسم داشته است.

اما یکی از شرکت کنندگان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار تابناک زنجان با مقصر ندانستن روابط عمومی ها در بی نظمی اینگونه مراسمات اظهار داشت: دستگاههای روابط عمومی متولی اطلاع رسانی و برنامه ریزی همایش ها و مراسمات رسمی هستند اما بدلیل بی توجهی مسئولین نسبت به حضور به موقع در همایش ها و مراسمات دستگاههای روابط عمومی معمولا زمان برگزاری هر مراسم را حداقل نیم ساعت زودتر از موعد واقعی اعلام می کنند تا مسئولین به موقع در مراسمات حضور داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه در این مراسم باز هم شاهد بودیم که برخی مسئولین حتی با تاخیر به مراتب بیشتری نسبت به مراسمات مشابه وارد این همایش شدند که خوشبختانه اقدام استاندار می تواند به عنوان یک اخطار به اینگونه مسئولین محسوب شود.

از این رو می توان امیدوار بود که تذکر استاندار و ترک مراسم پیش از موعد مقرر از سوی وی و برخی دیگر از مسئولین ارشد استان بدلیل آثار روانی آن بتواند منجر به فرهنگ سازی در بین مسئولین زنجانی برای حضور به موقع در مراسمات شود لذا باید از اینگونه اقدامات در حد امکان تقدیر و تجلیل کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
متاسفانه مسئولین ارشد استان ما بیش از اندازه سیاست زده اند و با این رویکرد مطمئنا آینده خوبی در انتظار استان ما نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار