کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته با روند تدریجی پنج درجه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 26 February 2023

دمای هوای زنجان تا پایان هفته جاری پنج درجه افزایش می‌یابد

به گزارش تابناک زنجان، مرتضی قدیمی در این رابطه افزود: وضعیت جوی استان تا روز چهارشنبه هفته جاری صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر با افزایش پوشش ابر همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از روز پنجشنبه آسمان استان عمدتا تا قسمت ابری و با بارش های پراکنده همراه می شود و وزش باد شدید تا سرعت ۳۰ کیلومتر نیز استان را فرا می گیرد.

این کارشناس ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی مناسب استان به ویژه تا روز چهارشنبه مشکلی در خانه تکانی هم استانی ها وجود ندارد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته چورزق با دمای ۱۷ درجه و سجاس خدابنده با منفی سه درجه گرمترین و سردترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین ۱۱ و یک درجه بالای صفر بوده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به صورت ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار