استاندار زنجان با اشاره به اینکه از ۴۱ روستایی که امروز به آن‌ها گازرسانی می‌شود، ۲۷ روستا مربوط به خدابنده است، گفت: این یک اتفاق مثبت است و نکته اینجاست که به خاطر آباد شدن روستا‌ها خیلی از روستائیان که به تهران مهاجرت کرده بودند در حال بازگشت هستند.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 07 February 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی اظهار کرد: ۸۵ درصد کشور ما زیر پوشش گاز رسانی است و ۹۲.۶ تعداد خانوار روستایی در استان گاز دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۱۵۰ پروژه گازرسانی در حال کار و یا طراحی است، اضافه کرد: در آینده نزدیک به ۸۰۰ روستا و بیش از ۹۷ درصد پوشش خواهیم رسید.

وی با اشاره به روز‌های سرد و چالش‌های آن گفت: ما گا‌ها دچار خود کم بینی می‌شویم، در حالی که این کشور ۸۵ درصد آورده را فراهم کرده و ما جز دومین کشور گازی در جهان هستیم.

افشارچی با اشاره به اینکه از ۴۱ روستایی که امروز به آن‌ها گازرسانی می‌شود، ۲۷ روستا مربوط به خدابنده است، اضافه کرد: این یک اتفاق مثبت است و نکته اینجاست که به خاطر آباد شدن روستا‌ها خیلی از روستائیان که به تهران مهاجرت کرده، بودن در حال بازگشت هستند.

وی در ارتباط با زیرساخت‌های گازی صنعت نیز گفت: امروز اکثر شهرک‌های ما گاز دارند و امیدواریم سرمایه‌گذاری در بحث زیرسازی ادامه‌دار باشد، چون در حوزه گاز مشکل نقدیندگی و بودجه نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار