نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بی اثر کردن تحریم با رونق اقتصادی در داخل کشور ممکن می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 03 January 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مجتمع کالسیمین در شهر دندی افزود: امروز مهمترین و سختترین جهاد در سنگر تولید است و تولیدکنندگان به صورت میدانی در حال جهاد هستند و مرگ بر آمریکا می گویند.
وی ادامه داد: وقتی رونق تولید وجود دارد، آن وقت با اقتدار می شود مرگ بر آمریکا گفت.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه تحریم و محاصره اقتصادی و بایکوت سیاسی ابزار و حیله دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ۲ گونه می شود این محاصره اقتصادی را شکست، یک راهش این است که با خواهش از دشمن این کار انجام شود، آن هم از دشمنی که می خواهد ایران از نقشه دنیا حذف شود.
حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: دور زدن تحریم و بی اثر کردن آن یک راه دیگر شکست محاصره اقتصادی است، در این زمینه تلاش های زیادی شده ولی کافی نیست.
وی تصریح کرد: ما باید در مقابل دشمن بایستیم، ما دشمن را ۴۳ سال قبل از کشور بیرون راندیم ولی دشمن دنبال مسلح شدن دوباره است و این فتنه هایی که پشت سر هم اتفاق می افتد در این راستا است.
وی ادامه داد: فتنه اخیر از جهت خشونت و دیگر مولفه ها متفاوت با فتنه های قبلی بود، آمریکا، عربستان و رژیم جعلی صهیونیستی پول خرج کردند و عده ای را در برلین جمع کردند که در آنجا ۱۷ پرچم تجزیه طلبی را بالا بردند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملتی که ریشه نداشته باشد استعمارگران بر آن مسلط می شوند، گفت: یک ملت با ریشه هیچگاه تن به ذلت نمی دهد.
حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی ها و ابعاد شخصیت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: هر بعد شخصیت سردار سلیمانی قشنگ، شیرین و دلچسب است و مدل و الگوی و معیار رفتار برای ماست.
امام جمعه زنجان به ضرورت حفظ وحدت در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: انقلاب درسایه وحدت پیروز شد و موفقیت ها با وحدت حاصل شده، باید بدانیم دشمن، کل ایران دشمن می داند.

گفتنی است کالسیمین با سابقه بیش از ۵۰ سال فعالیت در صنعت سرب و روی، شرکت پیشرو در زمینه تولید کنسانتره و شمش روی است. گروه شرکت‌های کالسیمین شامل کارخانجات مجتمع سرب و روی انگوران، کارخانه روی زنجان، مجتمع ذوب و احیای روی قشم و تولید روی بندرعباس و تعدادی کارخانجات کوچک صنایع جانبی، بزرگ‌ترین مجموعه تولید کنسانتره و شمش روی در کشور را تشکیل می‌دهد.

محصول اصلی شرکت کالسیمین شمش روی و پس از آن کنسانتره سرب، کنسانتره روی خام و کنسانتره روی پخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار