دبیر ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت طلوع گفت: حمید کاکاسلطانی کارگردان، بازیگر سینما قطب‌الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، هما جدی کار کارگردان و مدرس نمایش عروسکی به عنوان داوران جشنواره طلوع انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 09 November 2022

به گزارش تابناک زنجان، گل‌نساء آقامحمدی، دبیر ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت طلوع از معرفی داوران در برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان دارای معلولیت از استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین و اردبیل و با داوری حمید کاکاسلطانی کارگردان، بازیگر سینما قطب‌الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، هما جدی کار کارگردان و مدرس نمایش عروسکی برگزار می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت طلوع گفت: در انتخاب تیم داوری تلاش شده که از کارشناسان هنر نمایش که آگاه به مقوله توانبخشی و آشنا با طیف‌های معلولیت هستند، بهره گرفته شود و این جشنواره بتواند مسیر ارتقا و انگیزش افراد دارای معلولیت را افزایش دهد.

وی با اشاره به توجه داوران جشنواره به نوع معلولیت گروه‌های نمایشی خاطر نشان کرد: در بخش بازیگری هر گروه از معلولیت (اختلالات بینایی، شنوایی، ذهنی، اتیسم، جسمی حرکتی، بیماران روان و سالمندان) و همچنین بازیگران غیرمعلول(همراه) به صورت جداگانه بررسی و داوری خواهند شد.

آقامحمدی اضافه کرد: این جشنواره از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ آبان به میزبانی بهزیستی استان زنجان و با همکاری استانداری، شهرداری، صدا و سیمای مرکز زنجان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعیت هلال احمر، فرماندهی نیروی انتظامی و میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان برگزار خواهد شد و نزدیک به۱۴ اثر هنری با هنرمندی افراد دارای معلولیت به روی صحنه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار