برای رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان زنجان ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 08 November 2022

به گزارش تابناک زنجان، رئیس اداره نگه‌داری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۰ طرح بزرگ رفع نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان در دست اجرا است.

اسکندری افزود : از این طرحها ۳ پروژه بهسازی و تعویض محور نورین به شریف‌آباد به طول ۲ کیلومتر، تعویض و بهسازی محور قیدار به حصار به طول ۴ کیلومتر و ساماندهی و احداث تقاطع زیرگذر سیدجمال‌الدین خرمدره است. 

وی افزود: از دیگر پروژه‌های ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان نیز که در حال انجام هستند، مشکلاتی همچون اعتبار دارند. در برخی مواقع، چون اعتبار کفاف پروژه را نمی‌دهد و کمی طول می‌کشد تا اعتبار لازم جمع شود موجب می‌شود تا اتمام پروژه طول بکشد و ادامه کار سخت‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

این مسئول گفت : ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس‌جمهور برای اجرای این طرح‌ها تخصیص یافته که اعتبار ۱۰ میلیاردی مختص محور قره‌پشتلو است و قرارداد‌های آن به مبلع ۲۰ میلیارد تومان بسته شده و کار‌های آن آغاز شده است.

رئیس اداره نگه‌داری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به شروع طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه و حضور اکیپ‌های راه، ادامه داد: ۳۰ راهدارخانه در سطح محور‌های مواصلاتی استان داریم که با شروع طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه اکیپ‌های مجهز راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شده و آماده حضور فعال در زمان‌هایی همچون وقوع بارش‌ها، بسته بودن راه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار